תחרות בינ"ל לאקרובטיקה בבודפשט. צילום: עדי שפמן
תחרות בינ"ל לאקרובטיקה בבודפשט. צילום: עדי שפמן

"מצטיינת בהכל": תלמידת 'צור ברק' זכתה במקום ראשון באליפות בינ"ל בהתעמלות קרקע

איילה שפמן, תלמידת כיתה י' בבה"ס 'צור ברק' בג'וליס, זכתה במקום הראשון בתחרות בינלאומית בהתעמלות קרקע ואקרובטיקה בבודפשט. בית הספר 'צוק ברק': "ידענו שהיא תצליח"

פורסם בתאריך: 24.10.22 11:53

     

לפני תחילת חגי תשרי, התקיימה אליפות בהתעמלות קרקע ואקרובטיקה בדרגה בינלאומית בבודפשט. התחרות, שנקראת "בודפשט אקרוקפ" מחלקת ציונים על פי שילוב של אקרובטיקה, סגנון ויופי. איילה שפמן, תיכנוניסטית מ'צור ברק', התחרתה בתחרות, והצטיינה בשלושתם. היא זכתה במקום הראשון בתחרות, יחד עם בת זוגתה לתחרות (תחרות זוגות) לינוי שטרן.

בבית הספר 'צור ברק' התרגשו מזכייתה של שפמן, אך מהיכרותם עימה, לא התפלאו "ידענו שהיא תצליח", סיפרה מחנכת הכיתה דפנה אוחנה. "היא הייתה אלופת הארץ ומתחרה מצוינת".

שפמן התאמנה במשך 7 שעות ביום לקראת התחרות, ובית הספר תמך בה לכל אורך הדרך. היא מתגוררת בקיבוץ גת, מתאמנת במזכרת בתיה, ולומדת ב'צור ברק' בג'וליס. אין ספק שמדובר בסדר יום עמוס לתלמידה, שמצליחה למרות הכל לכסות את הפערים, ומודה על התמיכה של בית הספר, שבא לקראתה בכל הקשור לאימונים, שחרור לתחרויות וכל עזרה שנדרשת על מנת שתצליח במקצוע התובעני והקשה בו היא מתחרה.

איילה ולינוי, תחרות בינ"ל לאקרובטיקה בבודפשט. צילום: עדי שפמן

איילה ולינוי, תחרות בינ"ל לאקרובטיקה בבודפשט. צילום: עדי שפמן

"אנחנו עובדות המון שעות ביום ומתאמנות על התרגילים. וכשרואים תוצאות זה מאוד מרגש ומוכיח שהעבודה הקשה משתלמת", אמרה שפמן. "אני חייבת לציין את התמיכה של המורים וצוות בית הספר. הם דואגים להשלים לי את כל החומר שהפסדתי בתחרויות או באימונים. היה לי גב מלא ממנהלת בית הספר, סיגל כהן. מה שלא תמיד קורה בבתי ספר אחרים וזה כיף גדול שמסייעים לי להגשים את החלום שלי".

שפמן לומדת במגמת עיבוד שבבי cnc, ומדפסות תלת מימד הנחשבת למגמה יוקרתית, בעל דרישה גבוהה בעולם התעסוקה. "איילה מצטיינת בהכל, היא סוחפת אחריה את האחרים. מנהיגה אמיתית", ציינה אוחנה. "היא גם סיימה שנה שעברה את בית הספר כמצטיינת בית ספרית, היא ילדה חייכנית ומקסימה שאוהבת לעזור. היא ממש אלופה אמיתית. ילדה מהממת. אנחנו אוהבים אותה מאוד ותומכים בה בכל מה שאפשר".

איילה שפמן, ובת זוגתה לתחרות לינוי שטרן. מקום ראשון בתחרות בינ"ל. צילום: עדי שפמן

איילה שפמן, ובת זוגתה לתחרות לינוי שטרן. מקום ראשון בתחרות בינ"ל. צילום: עדי שפמן

"איילה הגיעה מהחינוך הביתי ופגשנו צוות מכיל ותומך, לא רק ברמה הרגשית אלא במה שהיא עושה", סיפרה השבוע יהודית שפמן, אמה של איילה. "קיבלנו תמיכה מלאה מבית הספר. בית הספר נותן מענה ומקום ליזמות, יצירתיות, התבטאות אישית וחברתית", סיכמה האם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר