פנימיית "קדמה" קיבלה פרס חינוך ארצי לפנימיה מצטיינת. צילום: מיכאל לע"מ
פנימיית "קדמה" קיבלה פרס חינוך ארצי לפנימיה מצטיינת. צילום: מיכאל לע"מ

"אין שכר מרגש יותר": פנימיית הנוער "קדמה" קיבלה פרס חינוך ארצי

פנימיית הנוער "קדמה" קיבלה פרס חינוך ארצי לפנימיה מצטיינית לשנת תשפ"ב, במסגרת כנס לפתיחת שנת הלימודים. מנהלת הפנימיה שראל מולה: "יש לנו יד בעיצוב פני דור העתיד של החברה הישראלית"

פורסם בתאריך: 28.8.22 21:51

     

רגע לפני תחילת שנת הלימודים, במהלך כנס לקראת השנה החדשה, הוענק לפנימיית הנוער "קדמה" פרס חינוך ארצי לפנימייה מצטיינת לשנת תשפ"ב. בכנס השתתפו שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר והמשנה למנכ"לית, אבי גנון ומאות אנשי חינוך.

מדי שנה בוחר המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי את מוסדות החינוך המצטיינים ביותר המייצגים עשייה חינוכית-ערכית ייחודית ומיטבית. מוסדות החינוך הזוכים נבחרו לאחר תהליך מעמיק של המלצות וסיורים שעורכת ועדת הפרס. "קדמה" נבחרה יחד עם עוד שש פנימיות חינוכיות מצטיינות בכפרי נוער, בינהן בן שמן, עיינות, נווה הדסה, מבואות ים ואמית פתח תקוה.

שראל מולה, מנהלת פנימיית "קדמה". צילום: אלבום פרטי

שראל מולה, מנהלת פנימיית "קדמה". צילום: אלבום פרטי

את אות ההוקרה קיבלה מנהלת הפנימייה שראל מולה, יחד עם צוות ההדרכה ואמהות הבית. מולה, שקיבלה את הפרס בגאווה, אמרה כי "קדמה מצליח לשנות חיים שלמים של תלמידים ושל משפחות. אין שכר מרגש יותר מהידיעה שיש לנו יד בעיצוב פני דור העתיד של החברה הישראלית. הפרס הזה שייך לכל לצוות הפנימיה ולכפר הנוער כולו".

"הזוכים בפרס משתייכים לקבוצה איכותית של מסגרות חינוך ואנשי חינוך מעוררי השראה", אמרה אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך. "מנהל הפנימיה, צוותי ההדרכה ואמהות הבית הם דמויות משמעותיות בתהליך החינוכי שמלוות את התלמידים 'סביב השעון' ושותפות להצלחתם יחד עם צוות בית הספר".

פרס חינוך ארצי ניתן על קידום לימודי, ערכי וחברתי, על דאגה לאיכות החיים של התלמידים והצוות, טיפוח סביבתי, צמצום נשירה, שיתוף המשפחות בחיי הפנימיה ופיתוח מקצועי של הצוות. במקביל לתעודת ההוקרה קיבלה הפנימייה פרס כספי עבור יום גיבוש לצוות החינוכי שהיה זה שהוביל להישג זה.

כפר הנוער "קדמה" במועצה האזורית יואב הוא מסגרת חינוכית ייחודית המעניקה הזדמנות שניה לנערים ונערות שנשרו מבתי הספר. בכפר הנוער מתחנכים 125 תלמידים  בכיתות ח'-י"ב והוא כולל  בקמפוס אחד: בית ספר (ח'-י"ב), פנימיית "קדמה", משק חקלאי המשמש מרחב ללמידה והעשרה ומערך טיפולי. את הכפר מנהל שחר רובינשטיין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


 

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר