ליטל שמואלי, תנהל את בית הספר התורני לבנות "עוזיאל"
ליטל שמואלי, תנהל את בית הספר התורני לבנות "עוזיאל"

"מודה על הזכות לנהל בית ספר": ליטל שמואלי תנהל את "עוזיאל"

בית הספר התורני לבנות "עוזיאל" זכה למנהלת חדשה, ליטל שמואלי, בעלת 12 שנות ניסיון במערכת החינוך, ותחליף את מאיר מלכה, שניהל את בית הספר בשנתיים האחרונות

פורסם בתאריך: 29.7.22 09:40

     

לבית הספר התורני לבנות בעיר אשקלון "עוזיאל" נבחרה מנהלת חדשה, ליטל שמואלי, תושבת העיר. לאחר שתפקדה במגוון תפקידים במערכת החינוך במשך 12 שנים, תחליף שמואלי את מאיר מלכה שניהל את בית הספר בשנתיים האחרונות. שמואלי כיהנה בשש השנים האחרונות כסגנית בבית הספר נווה ציון בעיר. היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה ותואר שני במינהל מערכות חינוך.

"בראש ובראשונה ברצוני להודות לבורא עולם על הזכות לנהל את בית הספר", אמרה ליטל שמואלי. "אני מאמינה שבית הספר צריך להוות מקום חם ואוהב לבנות. מקום בו הן תקבלנה חינוך תורני ערכי ברוח החמ"ד של אהבת העם, המדינה, דרך ארץ, צניעות ואהבת התורה ויהווה מקום של צמיחה והתפתחות אישית, פיתוח חשיבה ומימוש הפוטנציאל הגלום בכל ילדה תוך שאיפה מתמדת למצוינות".

בית ספר עוזיאל אשקלון. צילום: דוד לוי

בית ספר עוזיאל אשקלון. צילום: דוד לוי

ראש העיר תומר גלאם בירך את כניסתה של שמואלי לתפקיד ואמר "אני שמח לצרף לשורותינו מנהלת בעלת ניסיון וידע רב. אני בטוח כי שמואלי תנהיג את בית הספר ביד רמה ותוביל את בית הספר להישגים מרשימים".

גם ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט שלח ברכת הצלחה למנהלת החדשה, והודה למנהל היוצא, מאיר מלכה, על תפקידו: "אני מבקש לברך את הגב' ליטל שמואלי על זכייתה בתפקיד, מאחל לה הצלחה רבה בהמשך הובלת בית הספר להישגים ערכיים ולימודיים ומודה למאיר מלכה על ניהול בית הספר בשנתיים האחרונות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר