תלמידות הנרי רונסון בביאנלה לחינוך 2022
תלמידות הנרי רונסון בביאנלה לחינוך 2022

"גאווה עצומה": תלמידות מהנרי רונסון אשקלון בביאנלה בבנייני האומה בירושלים

תיכון הנרי רונסון הביא השבוע גאווה גדולה למערכת החינוך באשקלון כאשר שלוש נציגות מבית הספר הציגו בביאנלה לחינוך, את הממטרה החדשנית שנוצרה במסגרת קורס השכלה כללית

פורסם בתאריך: 7.6.22 13:25

     

הביאנלה למעצבי עתיד בחינוך 2022 התקיימה השנה בבנייני האומה בירושלים. נציגים מ-48 מדינות הגיעו להשתתף בה ולצפות בתכניות לעתיד החינוך בעולם. בין המדינות שהציגו, גם לישראל כמובן היה מה לחדש. באנגלית רהוטה, הציגו שלוש תלמידות מתיכון הנרי רונסון באשקלון, את הממטרה החדשנית שייצרו.

 

הביאנלה למעצבי החינוך מתקיימת בכל שנה במדינה אחרת. השנה כאמור התקיימה בישראל, ואליה הגיעו נציגים מכל העולם, במטרה להציג תכנית או חזון שצפויים להשפיע על עתיד החינוך בעולם. במהלך הצגת הדברים, על הנציגים להוכיח לשופטים כיצד הרעיון שלהם ייקח חלק משמעותי בעיצוב תהליך עתיד החינוך.

בליווי המורה למדעים ופיזיקה, ענת אליאס, הציגו התלמידות שחר אלפי, נועם אמסלם ויעל שפרקין מכיתה י' 3, את הפרויקט החדשני בפני נציגי חינוך מהארץ ומהעולם. ממטרה חדשנית- ממטרת "פיבונצ'י", המסוגלת לחסוך מים רבים לצורכי חקלאות, מבלי לפגוע ביבולים.

תלמידות הנרי רונסון בבינאלה לחינוך 2022

תלמידות הנרי רונסון בביאנלה לחינוך 2022

בפרויקט התעניינה מאוד נציגה מקוריאה, שאף קיבלה הסבר מפורט מהתלמידות שדיברו באנגלית מרשימה.

"לראות את התלמידות המדהימות שלנו מסבירות באנגלית כל כך יפה על המיזם שהן טיפחו אצלנו בהנרי רונסון, לנציגים מכל העולם- הלב מתמלא בגאווה עצומה", סיפרו המורות מרינה חלפון וענת אליאס.

גם מנהלת בית הספר, אורנה גול, סיכמה בגאווה על השתתפות התלמידות בביאנלה: "כמנהלת בית הספר שמוביל חדשנות ויצירתיות, אין מאושרת ממני לראות את התלמידים שלנו מציגים רעיונות בבמה כל כך מכובדת. נמשיך להוביל יצירתיות, יוזמה וחזון בקרב התלמידים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר