נוער סח"י בחג הסיגד
נוער סח"י בחג הסיגד

"החג של כולנו": כך ציין הנוער של ארגון סח"י את חג הסיגד באשקלון

פורסם בתאריך: 7.11.21 17:14

     

ארגון סח"י (סיירת חסד ייחודית) מפעיל באשקלון מודל ייחודי לעבודה עם נוער בשיתוף העירייה, במסגרתו בני הנוער מקימים סיירת של חסד בשכונה – ודואגים לקהילה סביבם בכל ימות השבוע.

בסוף השבוע האחרון הם יצאו לרחובות העיר, כדי לחלק לעוברים ושבים פרח ואיגרת לכבוד חג הסיגד, שעליה כתוב בעברית ובאמהרית: "חג סיגד שמח! תודה". "זה החג של כולנו בעם ישראל", אמרה אחת הנערות בפעילות, בזמן שחילקה פרח לאחד התושבים ברחוב.

נוער סח"י בחג הסיגד

נוער סח"י בחג הסיגד

הזר והברכה שחילקו הנערים

הזר והברכה שחילקו הנערים

נוער סח"י בחג הסיגד

נוער סח"י בחג הסיגד

בארגון מסבירים כי במודל החינוכי של סח"י, הדגש של הפעילות הוא על הנותנים – "בני הנוער המתנדבים, שהנתינה משפיעה על חייהם", אומרים שם. בין שאר פעילויות ההתנדבות, הם מחלקים באופן קבוע מזון לנזקקים בשכונות העיר, מפיגים בדידות של קשישים, מתנדבים עם ניצולי שואה, מקיימים פעילויות למען בעלי מוגבלויות, מציינים מועדים מיוחדים בלוח השנה העברי ועוד.

"בארגון סח"י, בני הנוער מגלים את הטוב הגלום בהם והופכים לכוח של נתינה בשכונה", מסביר אברהם חיון, מנכ"ל סח"י, "המסר שלנו לבני הנוער הוא: 'אנחנו צריכים את העזרה שלכם, כדי לעזור לאחרים'. חג הסיגד, מאפשר לנו לציין את הגשמת החלום של כל מי שקיווה להגיע לכאן, לאדמה הזו, במשך שנים. היום יש לבני הנוער שלנו את הזכות לחיות פה וגם לעשות כאן טוב. הם מסתובבים ברחובות העיר בגאווה, עם תחושה של שליחות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר