חיטוי בבית ספר באשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

התפרצות קורונה במעיין שרה: 16 תלמידים ואנשי צוות נדבקו בקורונה

בעקבות זינוק בתחלואה בבית הספר לחינוך מיוחד מעיין שרה, הוחלט לסגור אותו החל ממחר. "זוהי פגיעה קשה בשגרת יומם ובמסגרת של התלמידים", מסרה אמא לתלמיד

פורסם בתאריך: 12.1.21 20:07

     

בית הספר מעיין שרה באשקלון המשיך לפעול כרגיל בימי הסגר מאחר ומדובר בבית ספר לחינוך מיוחד. אלא שבימים האחרונים התברר כי יותר ויותר תלמידים ואנשי צוות בבית הספר נדבקו בקורונה. בעקבות בדיקות שנעשו התגלו 16 מקרי קורונה מאומתים בקרב תלמידים ובקרב אנשי צוות.

לאור זאת הוחלט על ידי עיריית אשקלון, משרד הבריאות ומשרד החינוך על סגירה מידית של בית הספר החל ממחר, יום רביעי 13.01.21 ועד להודעה נוספת בעניין. הודעה נמסרה להורי התלמידים.

במאמץ לקטוע את שרשרת ההדבקה, נקראו התלמידים והצוותים החינוכיים לגשת ולהיבדק באחד ממתחמי הבדיקות בעיר.

בדיקות קורונה. צילום: שירותי בריאות כללית

בדיקות קורונה. צילום: שירותי בריאות כללית

בין ההורים יש מי שמתחו ביקורת על ההחלטה הזאת, אחת מהם היא עו"ד תמר קידר שטענה כי אין ולא היה מקום לסגור את בית הספר. "אין ילדים ואנשי צוות מאומתים ברמה כזו המצדיקה סגירת בית הספר", מסרה קידר, "בכיתה של הבן שלי אף אחד לא מאומת, גם לא איש צוות. סגרו לו את הכיתה אתמול רק בגלל שבית הספר לא נערך כיאות והיתה ערבוביה בין קפסולות בניגוד להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך".

לדבריה זו אינה פעם ראשונה וכי גם בסגר השני, כאשר החינוך המיוחד היה צריך לפעול, בית הספר היה סגור, "התחושה של מרבית ההורים עמם שוחחתי הינה שהביאו למצב הזה, שהוא פגיעה קשה מאוד לילדים, בין ברשלנות ובין באדישות, רק בגלל שהחריגו את החינוך המיוחד לעומת החינוך הרגיל. אסור ולא ראוי לשבש את שגרת יומם. אתם לא יודעים כמה זה בלתי אפשרי וקשה מאוד הן לילדים והן לנו המשפחות, עם הסגירה הזו. לא בכדי דווקא החינוך המיוחד הוחרג. זוהי פגיעה קשה בשגרת יומם ובמסגרת של התלמידים. השגרה והסדר הוא הדבר היחיד שהגיוני בעולם המיוחד של הילדים. לידיעתכם החלטת הסגירה הינה שלא על דעת רוב הורי בית הספר אלא החלטה של יו"ר הועד שהתקבלה בחוסר סמכות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעיריית אשקלון נמסר כי הם עומדים לרשות ההורים ובית הספר בכל דבר שיצטרכו דרך מוקד קורונה 2565* | מוקד 106 – 24 שעות ביממה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר