גן ילדים באשקלון. צילום: אייל אסרף
גן ילדים באשקלון. צילום: אייל אסרף

הורים באשקלון? היכונו לרישום לגני הילדים ולכיתות א' גם בוואטסאפ

החלטתם לאיזה גן לרשום את הילדים? יש לכם בית ספר מועדף? אז שימו לב: רישום הילדים לגני הילדים וכיתות א' יחל בעוד שבוע, והפעם יוקם גם מוקד של מחלקת רישום גם באמצעות הוואטסאפ, זאת בנוסף לדרכי הרישום הרגילות

פורסם בתאריך: 6.1.21 13:07

     

החל מהשבוע הבא, יום חמישי, 14.01.21, א' בשבט התשפ"א, בשעה 11:00 ייצא לדרך הרישום לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים תשפ"ב. הרישום יתבצע באמצעות אתר האינטרנט העירוני בלבד ויימשך עד לתאריך 03.02.21, כ"א בשבט תשפ"א, בחצות.

תלמידי כיתה א. צילום: סיון מטודי

תלמידי כיתה א. צילום: סיון מטודי

עקב מגבלות הקורונה, הימים הפתוחים בבתי הספר יתקיימו בזום, לטובת התרשמות ומתן תשובות לשאלות ההורים. במסגרת ההיערכות לרישום, עודכן אתר העירייה והוא כולל בתוכו עמוד הרשמה משודרג, מידע עדכני בנושא מועדים ותהליך הרישום, רשימות גני הילדים ובתי ספר, חוברות מידע דיגיטליות, טפסים ונהלים, תשובות לשאלות נפוצות ועוד.

כמו כן, על מנת לתת מענה ישיר ואישי לכל הורה, הורחבו ערוצי ההתקשרות עם מחלקת רישום וניתן יהיה לפנות אליהם גם באמצעות הוואטסאפ. השירות יהיה פעיל במשך כל תקופת הרישום במספר: 050-2020585.

על מנת להקל על העומסים הצפויים במהלך תקופת הרישום, יתוגברו המוקדים הטלפוניים וניתן יהיה לקבל תמיכה, סיוע ברישום ומענה לשאלות על ידי עובדים מקצועיים של מחלקת הרישום בטלפון 08-6792339.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כחלק מההתייעלות ושיפור התהליכים במחלקה לרישום, בגני הילדים הדו-גילאיים הרלוונטיים נשלחו מסרונים להורים לצורך אישור רצף חינוכי, לשם שיבוץ אוטומטי לילדים הרשומים בגן בשנה הנוכחית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר