עיריית אשקלון
עיריית אשקלון

לכל אחד יש מחליף: נבחרו מנהלים לחינוך היסודי והעל יסודי בעיריית אשקלון

לאחר שמנהלת אחת התפטרה ערב פתיחת שנת לימודים ומנהלת אחרת נבחרה אך החליטה לוותר, נבחרו כעת סוזי לויאן וצוריאל דביר לתפקידים בכירים במינהל החינוך בעיריית אשקלון. שניהם מגיעים לאשקלון לאחר ניהול בתי ספר באשדוד

פורסם בתאריך: 16.11.20 12:56

עדכון אחרון: 18.11.20 17:49

     

עזיבתם של בכירים בעיריית אשקלון העסיקה לא אחת את כלי התקשורת בעיר והעלתה תהייה מדוע כל כך הרבה בכירים מחליטים לסיים את תפקידם בעירייה.

עם זאת כאשר בעל תפקיד כזה עוזב נשאלות השאלות מי יחליף אותו. מלבד הכבוד שבתפקיד ניהולי והשכר הגבוה התפקיד כורך סביבו גם אחריות רבה והתנהלות נכונה וחכמה גם ובעיקר מול הממונים עליהם, בכיריי העירייה.

השבוע נודע לכאן דרום כי העירייה החליטה לאחר הליך מכרז לבחור בצוריאל דביר כמחליף של זיו יונסי בתפקיד מנהל מחלקת החינוך העל יסודי. יונסי כזכור, החליטה להתפטר מתפקידה לפני שלושה חודשים, ימים בודדים לפני פתיחת שנת הלימודים.

צוריאל דביר. ביחד ננצח

צוריאל דביר. ביחד ננצח

דביר, 44, תושב ניר גלים, בעל תואר ראשון במינהל חינוכי ותואר שני בלימודי משפט, ניהל בעבר את בית הספר צייטלין בתל אביב ומזה מספר שנים מנהל את מקיף ח' באשדוד אמר עם היבחרו לתפקיד: "לאחר 12 שנות ניהול תיכון בתל אביב ובאשדוד, אני שמח ומתרגש להצטרף למינהל החינוך של אשקלון כמנהל אגף החינוך העל יסודי. מודה לראש העיר, תומר גלאם ולראש מנהל החינוך, יובל זוזט על האמון ומתן האפשרות. ביחד 'נעז וננצח'".

עוד נודע לכאן דרום כי העירייה החליטה לבחור גם את מחליפתו של אמנון אברג'ל ששימש עד לאחרונה כמנהל המחלקה לחינוך יסודי בעירייה ועזב לאחר שנתיים.

נזכיר כי לפני שלושה חודשים הודיעה העירייה כי בחרה באסתי יוסף כמחליפתו של אברג'ל אך לאחר שיצאה ההודעה ועוד לפני שנכנסה לתפקידה היא החליטה שלא ללכת על התפקיד.

במקומה נבחרה לאחרונה סוזי לויאן, תושבת אשדוד, בעלת ניסיון של 20 שנה במערכת החינוך, בהן ניהול בית ספר וניהול מערך הבגרויות.

סוזי לויאן

סוזי לויאן

בארבע השנים האחרונות ניהלה לויאן את תכנית 'ניצנים' במשרד החינוך מחוז הדרום, תכנית הצהרונים לגילאי 8-3, גנים וכיתות א -ב בכל הרשויות במחוז דרום. לויאן בעלת תואר ראשון בחינוך, התמחות בהיסטוריה ויהדות ובעלת תואר שני במינהל מערכות חינוך בהצטיינות. כמו כן, בעלת תעודת ייעוץ ארגוני מטעם אוניברסיטת תל אביב.

"לאחר כארבע שנים בהובלה מחוזית, אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה על הדרך המקצועית במחוז ועל מקום נפלא שאפשר לי התפתחות מקצועית ומקום להוביל מערך מחוזי רחב היקף" אמרה לויאן לאחר שנבחרה לתפקיד והוסיפה: "אני נרגשת להוביל את מערך החינוך היסודי לצד ראש מינהל החינוך יחד עם נבחרת מקצועית ומחוייבת של מנהלים ובעלי תפקידים נוספים במינהל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש העיר, תומר גלאם, בירך את המנהלים החדשים ואיחל להם הצלחה: "אנחנו רואים כיצד ההשקעה חסרת התקדים שלנו מניבה הישגים ותוצאות מרשימות. לראייה, המועמדות שלנו לפרס החינוך הארצי. יחד עם זאת, אנחנו עם הפנים קדימה כדי ליישם משימות רבות שעומדות לפנינו בתחום החינוך ואני משוכנע שהמנהלים החדשים, ביחד עם ראש מינהל חינוך, יעשו זאת על הצד הטוב ביותר" אמר גלאם.

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט הוסיף: "אני מקדם בברכה את הגב' סוזי לויאן שנבחרה לתפקיד מנהלת האגף היסודי ואת מר צוריאל דביר שנבחר לתפקיד מנהל האגף העל יסודי. מדובר בשני תפקידים משמעותיים מאד במינהל החינוך ואין לי ספק כי לאור ניסיונם, יתרמו משמעותית למערכת החינוך בעיר. מאחל להם בהצלחה רבה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר