בית ספר מדעים

שלושה בתי ספר נסגרו בשל תחלואה גבוהה

פורסם בתאריך: 9.9.20 21:04

     

הערב התברר כי איש צוות הוראה בבית הספר "מדעים" אובחן כחולה מאומת, מאחר ויש חשש כבד כי הוא בא במגע עם מרבית התלמידים, הנחתה רופאת המחוז, פרופ' נטליה בלנקו, על הוצאה לבידוד של כל תלמידי בית הספר, ההנהלה והצוות החינוכי.

"הערב נתבשרנו על מקרה קורונה מאומת מקרב קהילת ביה"ס", כתבה מנהלת בית הספר, גילה בן אלישע להורים, "החולה בא במגע עם הצוות החינוכי של בית הספר ועם כיתות הלימוד. על כן נדרשים כל תלמידי בית הספר וכל הצוות החינוכי להיכנס לבידוד מעתה ועד לתאריך 23.9.20 (כולל). החל ממחר בית הספר ייסגר ותתקיים למידה מרחוק בלבד".

כמו כן, בשל תחלואה גבוהה בבתי הספר "פלא יועץ" ו"מעיין חיים ושלום" בנים, הנחתה רופאת המחוז על הוצאת כלל התלמידים, ההנהלה והצוותים החינוכיים לבידוד. ההחלטה התקבלה בשיתוף עיריית אשקלון, מינהל חינוך ומחוז דרום במשרד החינוך.

בית ספר מעיין חיים ושלום. צילום: אלירם משה

בית ספר מעיין חיים ושלום. צילום: אלירם משה

מידע נוסף אודות ההתנהלות בבידוד, דיווח על בידוד וסיום תקופת הבידוד יימסר להורי בתי הספר באופן ישיר. צוות בתי הספר יעמוד בקשר עם ההורים לגבי למידה מרחוק.

כמו אתמול, גם היום מתקיים עוצר לילי בשכונות: מצפה ברנע, גני ברנע, נאות ברנע וגבעת ציון. על התושבים נאסר להתרחק מהבית למעלה מ-500 מטרים.

מפת האזורים בעיר שיהיו סגורים

מפת האזורים בעיר שיהיו סגורים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר