זיו יונסי
זיו יונסי

ערב פתיחת שנה"ל: התפטרה מנהלת מחלקת חינוך על-יסודי בעיריית אשקלון

בתזמון הגרוע ביותר מבחינת מינהל החינוך בעירייה, הודיעה מנהלת מחלקת החינוך העל יסודי על התפטרותה וזאת כחצי שנה לאחר שנכנסה לתפקיד

פורסם בתאריך: 31.8.20 15:11

     

כחצי שנה לאחר שנבחרה לתפקיד מנהלת מחלקת החינוך העל-יסודי במינהל החינוך שבעירייה, הודיעה זיו יונסי על התפטרותה מהתפקיד. מלבד זאת שמדובר בזמן קצר לאחר שנכנסה לתפקיד, גם העיתוי, ערב פתיחת שנת הלימודים, הוא בעייתי מבחינת מינהל החינוך. בעיה נוספת היא לאתר כעת מועמד מתאים, זאת מאחר ובזמן הזה רבים מפורשי מערכת החינוך כבר התמנו לתפקידים אחרים.

במסגרת תפקידה היתה יונסי שותפה לפיתוח, לתכנון ולגיבוש מדיניות החינוך העירונית בכל הקשור לחינוך העל-יסודי. כמו כן, הייתה אחראית על ליווי מנהלי כל בתי הספר התיכוניים בעיר מעקב ובקרה של מערך החינוך העל-יסודי כולל קידום יוזמות פדגוגיות וחברתיות.

עיריית אשקלון

עיריית אשקלון

התפטרות מנהלים בכירים בעיריית אשקלון זאת תופעה שכבר הפכה בשנים האחרונות לתופעה רווחת, אך התפטרותה של יונסי, למרות שנעשתה בתקופת השיא מבחינת הפעילות שבתחום אחריותה, היא על רקע נסיבות אישיות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




יונסי, ילידת אשקלון ותושבת העיר, בוגרת תואר B.A ו-M.A בניהול מערכות חינוך באוניברסיטת 'בן גוריון', שימשה בעבר במגוון תפקידי ניהול במקיף א' וטלפני שמונתה לתפקידה האחרון בעירייה שימשה כממונה במחוז דרום על תכניות לקידום בתי ספר והגברת מצוינות ועל מערך ההדרכה הארגוני-פדגוגי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר