אחד התלמידים שכבר קיבל טאבלט ממנהל בית הספר עופר יחיא. צילום: מדיה פלאש
אחד התלמידים שכבר קיבל טאבלט ממנהל בית הספר עופר יחיא. צילום: מדיה פלאש

אורט צור ברק: בשנה הבאה יקבלו התלמידים טאבלטים ללמידה מרחוק

בית הספר שנמצא בבסיס הצבאי ג'וליס דואג לתלמידיו לקראת הלימוד המקוון בשנת הלימודים הקרובה - כל תלמידי בית הספר יקבלו טאבלט אישי שיאפשר להם ללמוד בנוחות גם מהבית במידת הצורך

פורסם בתאריך: 18.8.20 11:13

     

בית הספר "אורט צור ברק", בו לומדים גם תלמידים מאשקלון הוא תיכון הנמצא בבסיס ג'וליס ומהווה תיכון מסוג אחר ובראש אחר, כזה שנותן לתלמידיו מלבד חיבוק חם, הסעות וארוחות גם אפשרות להשתלב בשוק העבודה במהלך הלימודים, במסגרת חברות מובילות במשק.

בנוסף, בתום 12 שנות הלימוד מקבלים התלמידים תעודת מקצוע. בכדי לצבור ניסיון מקצועי המסייע להם בהמשך דרכם, עובדים התלמידים פעמיים בשבוע בשכר מלא במסגרת החברות המובילות במשק, ביניהן חברת אלתא.

בכל חופש גדול, מלבד קליטת תלמידים ומורים חדשים נערך בית הספר לשיפוץ וחידוש במבנה שישרת את התלמידים במהלך שנת הלימודים החדשה אך השנה הנהלת בית הספר נרתמה לסיוע נוסף על רקע מתווה התלמידה מרחוק שצפויה להימשך גם בשנת הלימודים הנפתחת ככך הנראה עוד חודשים ארוכים. לשם כך ביצעה הנהלת בית הספר רכישה גדולה של טאבלטים שישמו את כל התלמידים הקיימים ולאלו שיירשמו לקראת שנת הלימודים הקרובה.

 

כך שאם יש להם אחים בבית שעד עתה הם היו נאלצים להתחלק איתם בשיעורים המקוונים ולעתים אפילו לפספס שיעור בגלל שגם לאח התקיים באותה שעה שיעור, בשנת הלימודים הבאה לא תהיה להם בעיה כזאת והם יוכלו להתחבר לכל השיעורים באמצעות הטאבלט שיקבלו מבית הספר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המתנות היוקרתיות והלא שגרתיות כבר ממתינות במשרדי בית הספר, והשבוע בעיצומו של החופש הגדול,  הגיעו מספר תלמידים לקבל את הטאבלטים מידי המנהל.

"כשאנחנו אומרים שאנחנו דואגים למעטפת מושלמת עבור כל תלמידה ותלמיד אנחנו גם מתכוונים לזה" סיפר השבוע המנהל עופר יחיא והוסיף: "לא היינו מוכנים לשמוע על אפשרות שלתלמיד אחד שלנו יהיה מחשב בבית והוא ייהנה מהלמידה מרחוק, ואילו לחברו אין מחשב והוא לא זכאי ליהנות מדבר בסיסי וחשוב כמו השכלה, לכן ביצענו את המהלך ואני מודה למשרד העבודה והרווחה ולרשת אורט על כך. בהזמנות זו חשוב לי לומר שההרשמה לשנה הבאה בעיצומה, ואנו פתוחים לקבל באהבה  תלמידים חדשים למשפחת  אורט צור ברק".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר