אסתי יוסף
אסתי יוסף

אסתי יוסף נבחרה למנהלת המחלקה לחינוך יסודי בעיריית אשקלון

אסתי יוסף תחליף בתפקידה את אמנון אברג'ל שעוזב לאחר שנתיים בתפקיד ותהיה אחראית לפיתוח, תכנון וגיבוש מדיניות העירונית בכל הקשור לחינוך היסודי

פורסם בתאריך: 12.8.20 08:16

     

ועדת המכרזים בעיריית אשקלון בחרה בתחילת השבוע באסתי יוסף למנהלת המחלקה לחינוך יסודי בעיר. יוסף, תושבת גדרה, אשת חינוך ותיקה בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנים במערכת החינוך. יוסף תחליף את אמנון אברג'ל שמסיים את תפקידו לאחר שנתיים. "רואה כחלק מתפקידי את המחוייבות למיצוי ההזדמנות להתפתחות אישית של כל תלמיד", מסרה יוסף.

אמנון אברג'ל. צילום: דוברות עיריית אשקלון

אמנון אברג'ל. צילום: דוברות עיריית אשקלון

יוסף מגיעה לעיר עם ניסיון עשיר במגוון תפקידים שונים במערכת החינוך במספר ערים ובתפקידי פיקוח במשרד החינוך. היא מסיימת את תפקידה הנוכחי בעיריית נתניה כמנהלת האגף לחינוך מיוחד. כמו כן, במשך מספר שנים שימשה כמנהלת האגף לחינוך יסודי בעיריית אשדוד. הובילה את פורום המנהלים בבתי הספר היסודי כמנגנון מרכזי המחולל ומגבש את השותפות ומחויבות ליעדי העבודה העירוניים. היא בעלת תואר B.A ו-M.A במינהל ומדיניות ציבורית, שימשה כמפקחת מטה משרד החינוך וכן ומפקחת שירותי חינוך ורווחה במחוז מרכז.

עיריית אשקלון

בעירייה אומרים כי מתוקף תפקידה תהיה יוסף אחראית, בכפיפות לראש מינהל החינוך, "לפיתוח, תכנון וגיבוש מדיניות העירונית בכל הקשור לחינוך היסודי, תוך התאמתה לאתגרים המאפיינים את העיר ובהתאמה ליעדים העירוניים. כמו כן, תהיה אחראית לליווי והובלה של מנהלים בבתי הספר היסודיים, לצד הפיקוח הכולל של משרד החינוך לשיפור ופיתוח יוזמות עירוניות, רפורמות מקצועיות נדרשות כדי למצות היכולת של מגוון התלמידים הן בתמיכה בתלמידים מתקשים לצד מיצוי יכולות של תלמידים מצטיינים והובלת מצוינות אישית וחברתית".

ראש העירייה, תומר גלאם: "המחלקה לחינוך יסודי מהווה חלק משמעותי במינהל החינוך בעיריית אשקלון ואנו רואים בה את אחד ממנועי ההצלחה של מערכת החינוך העירונית כולה. אין לי ספק כי יחד עם צוות מינהל חינוך כולו, ובראשם ראש מינהל חינוך, נוכל להמשיך ולהוביל את החינוך באשקלון להישגים גבוהים ולהצלחות רבות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "מדובר באחד התפקידים החשובים ביותר במינהל החינוך ואני משוכנע כי ניסיונה הרב והמקצועיות שאסתי מביאה עמה, יתרמו משמעותית למערכת החינוך בעיר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר