מיכאל בן זיקרי ז"ל.
מיכאל בן זיקרי ז"ל.

מקיף אמי"ת ב': תוכנית לימודים מיוחדת על דמותו של מיכאל בן זיקרי

פורסם בתאריך: 27.7.20 12:09

     

תלמידי אמית ב' המתחדש באשקלון ילמדו בשנה הבאה תוכנית מיוחדת לזכרו של מיכאל בן זיקרי ז"ל שהציל ארבעה ילדים ואישה, אך את עצמו לא הצליח להציל מתוך מי הים.

נציגות מקרב התלמידים יחד עם הרכז ירון גהסי יצאו לנחם את משפחתו ושמעו כי התנהגותו של מיכאל באירוע היתה אופיינית לדמותו. "הוא לא חשב על עצמו ,אלא רץ להציל חיים של אחרים".

התלמידים לאחר שיצאו מבית משפחת בן זיקרי בגבעת הפרחים. צילום: ירון גהסי

התלמידים לאחר שיצאו מבית משפחת בן זיקרי בגבעת הפרחים. צילום: ירון גהסי

התלמידים שמיכאל נגע בליבם, פנו להנהלת בית החינוך בבקשה להנציח את מיכאל בבית ספר וזו קיבלה החלטה להכין תכנית שנתית על מנהיגות וגבורה. התלמידים יחוו פעילויות וסיורים וילמדו מהי מנהיגות וגבורה דרך דמותו של מיכאל בן זיקרי ז"ל. בתום הניחום, נתנו התלמידים לאבלים את ספרי מסילת ישרים המקנה את עבודת המידות שהיתה נר לרגליו של מיכאל ז"ל.

גדעון שינדלר, מנהל מקיף ב', מסר השבוע "גדל פה דור שרואה מול עיניו מהי גבורה אמיתית, שחושב מיד על האדם שנמצא בצרה, שבוחר במעשה שהוא נכון לעשות בלא התחשבנות האם משתלם לי או לא. איש בעל מידות כמיכאל, עושה את הדבר האמיתי. חלומנו החינוכי באמי"ת ב' המתחדש, מתבטא במעשה ההרואי של מיכאל ז"ל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד הוסיף שינדלר "ננציח ב"ה את זכרו של מיכאל בבית הספר, גם בתוכנית הייחודית וגם בגבורת השגרה היומיומית. הגבורה ההרואית של מיכאל נבנתה בזכות הגבורה היומיומית כפי שעלה מדברי ההספד עליו."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר