הנגרים הצעירים באורט הנרי רונסון
הנגרים הצעירים באורט הנרי רונסון

אורט הנרי רונסון: אם לא לומדים – נגרים

בזמן שחבריהם נמצאים עמוק בתוך החופש הגדול, תלמידי כיתות י' בבית הספר "אורט" על שם הנרי רונסון בנו במו ידיהם פינות ישיבה מעץ, לטובת תלמידי בית הספר

פורסם בתאריך: 28.7.20 12:19

     

סוגיית הלימודים של תלמידי התיכון עלתה לכותרות השכם והערב בתקופה האחרונה בעקבות משבר הקורונה. ילמדו או לא? קפסולות או למידה רגילה? האם התלמידים מקפידים על מסכות ועוד אי אלו שאלות.

נדמה כי כמעט שכחנו שהתלמידים גם ניגשים לבגרויות, וממלאים את חובותיהם הלימודיות בתקופה זו.

בבית הספר "אורט" על שם הנרי רונסון, הוכיחו השבוע כי תלמידים יכולים לתרום לבית הספר גם בדרכים אחרות. ביום ראשון השבוע התפנו תלמידי כיתות י' 4 ו- י' 6, ובעזרת אנשי חברת "בעץמי", המעבירים סדנאות נגרות ייחודיות, בנו במו ידיהם ובעזרת המורות עדי בן שושן ואודליה אביר, שולחנות מעץ.

התלמידים בונים שולחנות וספסלים מעץ

התלמידים בונים שולחנות וספסלים מעץ

 

התלמידים עמלו במשך מספר שעות, הם קיבלו חומרי גלם, קיבלו כלי עבודה ובעזרת המדריכים בנו 3 שולחנות קק"ל איכותיים, בנוסף לשתי "פינות זולה" אותם הניחו במדשאה בצל העצים בסמוך לכניסה לבית הספר, לנוחותם ולרווחתם של כלל תלמידי בית הספר, זאת בכדי ליצור חזרה נעימה יותר לבית הספר, שתאפשר מפגשים חברתיים בטיחותיים יותר בזמן הקורונה.

בדרך להיות שולחן עץ לרווחת תלמידי בית הספר

בדרך להיות שולחן עץ לרווחת תלמידי בית הספר

"בהתחלה, כשבועיים וחצי לפני הפרויקט כשדיברנו על כך עם התלמידים, הם חששו והיו סקפטיים לגבי סיכויי ההצלחה. הם לא ממש האמינו בעצמם" סיפרה מחנכת כיתה י' 4, אודליה אביר. "אבל תוך עשר דקות, הם הבינו את העניין והחלו לעבוד בעצמם תוך חלוקת תפקידים ועבודת צוות מושלמת כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כשכולם עוטים מסכות. הם החליטו על בניית השולחנות ופינות הזולה. הכי מספק היה שהתלמידים ממש נהנו הבינו שהם יכולים לעשות הכל בעצמם" הוסיפה.

המחנכות אודליה אביר ועדי בן שושן

המחנכות אודליה אביר ועדי בן שושן

"היה תענוג גדול ליצור ולבנות עם התלמידים היקרים שלי", סיפרה מחנכת כיתת י' 6 עדי בן שושן. "לראות אותם בדינמיקה אחרת, שלאו דווקא קשורה בלימודים אלא בבניה ועשיה חברתית משמעותית למענם כלל תלמידי בית הספר. אין ספק שהסדנא תרמה לגיבוש חברתי של הכיתה ושלי איתם"

בשנת הלימודים שתפתח בעוד חודש יכנסו בשערי בית הספר מאות תלמידים, רק בודדים מהם ידעו כי את השולחנות והספסלים החדשים יצרו חבריהם מכיתות י'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר