בית הילדים נווה הרואה

מאות אלפי שקלים נתרמו לבית הילדים נווה הרוא"ה

ערב ההתרמה השנתי למען ילדי בית הילדים נווה הרוא"ה בשכונת גבעת ציון באשקלון הסתיים בהצלחה: התורמים הנדיבים פתחו את ליבם וכיסם בערב מרגש. יו"ר העמותה, דוד רוזנר: "מודה לכם בשמי ובשם 72 העולמות שנפלה בחלקנו הזכות לעזור להם"

פורסם בתאריך: 18.2.20 16:17

     

עם המון התרגשות ורצון גדול לסייע, התקיים ערב ההתרמה השנתי עבור ילדי 'בית הילדים נווה הרואה' באשקלון בו נאספו מאות אלפי שקלים לטובת הילדים. ערב ההתרמה התקיים במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגן ראש העיר, הרב יעקב אביטן, חברת המועצה שרה זכריה, יו"ר עמותת הידידים דוד רוזנר, רפי אטיאס, סמנכ"ל המפעל להכשרת ילדי ישראל, מנהל בית הספר, צדוק ניסים, תורמים ומכובדים רבים. את הערב הנחה העיתונאי, אלמוג בוקר, שהעניק לערב מימד נוסף ומיוחד.

אלמוג בוקר מול התורמים שהגיעו לתמוך בבית הילדים נווה הרוא"ה

את הערב פתחו בשירה ילדי מקהלת בית הילדים, שריגשו מאוד את הנוכחים וזכו לתשואות רמות מהקהל. מנהל בית הספר, צדוק ניסים פתח את הערב באופן רשמי ואמר כי: "בעבודה שלנו יש לנו הרבה רגעים מאתגרים, אבל גם לא מעט רגעים מרגשים. זה הערב ה-15 שלי כאן במקום ובכל שנה זה מרגש מחדש לתת לנו להגשים חלום של הילדים האלה. זה לא מובן מאליו. העבודה שלנו היא להסתכל על כל ילד וילדה שהגיעו מרקע לא פשוט ולתת להם את המעטפת החמה. אני מודה לכם מכל הלב – תודה על היכולת שאתם נותנים לנו להגשים את החלומות של הילדים כל שנה מחדש".

מנהל בית הילדים צדוק ניסים ויו"ר העמותה דוד רוזנר בערב ההתרמה

יו"ר עמותת הילדים, דוד רוזנר אמר: "ברצוני לציין לשבח ולהוקיר את כל עובדי בית הילדים – כולכם עושים עבודת קודש. צדוק איש אמיתי שעושה עבודה יוצאת מן הכלל, עובד מכל הלב. אני מודה לחברי הנהלת העמותה על העזרה והאכפתיות. השנה סיימנו את שיפוץ המשפחתונים לרווחת הילדים וקיבלנו היתר למבנה חדש. אני מודה לכם שהגעתם בשמי ובשם חברי העמותה, ובשם 72 העולמות שנפלה בחלקנו הזכות לעזור להם".

"הלב שלי עומד להתפוצץ. כל כך הרבה אנשים שמגיעים למען הילדים זה נתינה 100%. דוד רוזנר מוביל את העמותה ונותן את הנשמה, הלוואי והיה לנו אדם כזה בכל אחת מהמסגרות שלנו בארץ" אמר רפי אטיאס, סמנכ"ל המפעל להכשרת ילדי ישראל בחסותה מתנהל בית הילדים והוסיף "בשם המנכ"ל משה דולב ובשם המפעל, אני מודה לכם מאוד. אתם קבוצה של נותנים באהבה – נותנים הזדמנות לילדים לגדול במקום שבו היה קשה להורים שלהם. אתם נותנים להם תקווה לצמוח ולא להישאר בחצר האחורית של המדינה שם חלילה יכלו להידרדר למקומות לא טובים. תבורכו מפי עליון".

 

ראש העיר, תומר גלאם, שיתף את הנוכחים בסיפור חייו האישי וריגש את הקהל. "אני אישית גדלתי במשפחה ברוכת ילדים, עשרה אחים במספר. יש דברים שלא זכיתי ליהנות מהם: לא זכיתי להיות בחוג כמו שכל החברים היו, לא זכיתי לחגוג בר מצווה ומה שמחבר אותי אישית לכפר זה הדבר הערכי שבו. אני לא מבקש דבר לעצמי ואתם יודעים זאת, מה שממלא אותי זה אותם אנשים טובים שיושבים כאן סביב השולחנות ותורמים לדבר כל כך ערכי – לגעת בכל ילדה וילד ולתת להם את ההזדמנות השווה להגיע לכל מקום שהם רוצים להיות בו" אמר גלאם והוסיף "אין ילד לא מוצלח, יש ילד שפחות קיבל את הכלים המתאימים. אז נכון, יצאנו בגיל 12 לעבוד כי צריך לפרנס את הבית אבל תמיד הערכיות הייתה מעל הכל. אם אתם שואלים אותי מה הכי ישמח אותי? זה שהכפר שלנו יהיה מודל לכל מדינת ישראל לכפר היפה והאיכותי והערכי ביותר. מודה לאיש היקר, דוד רוזנר, שבכל פעם בא ומבקש איך אפשר להעצים את הילדים והילדות. אתה עושה זאת בלב טהור ובנפש חפצה. ישר כוח".

שרה זכריה, אלמוג בוקר, צדוק ניסים, רפי אטיאס ודוד רוזנר בערב ההתרמה

סגן ראש העיר, הרב יעקב אביטן, בירך את הנוכחים ואמר כי: "אתם הפנים היפות שלנו, אלו שבאים באמת מכל הלב ביוזמת דוד רוזנר בעל הלב הזך והטהור. אתם כאן שהיום פותחים את הלב לזרעים האלו שעתידים להיות פירות שכולנו נהנה מהם בעוד כמה שנים, אתם מצילים עולמות. אתם הגאווה של העיר הזאת. אתם אלו שבאים ונותנים לילדים האלו תקווה. זה מראה איזה אתם הוויטרינה הכי יפה שיכולה להיות לנו: זה מראה איזה חברה אנחנו, שדואגת לחלש ויודעת לרומם אותו, להגביה אותו, היא יודעת להפוך אותו לעוד אחד שווה בין שווים בחברה הזאת וזה בזכותכם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במהלך ערב ההתרמה, הגיעה באקראי למקום אמו של אחד הילדים השוהים בבית הילדים, וביקשה לומר כמה דברים. "הגעתי לביקור שגרתי וכשראיתי שיש כאן ערב התרמה הרגשתי שאני חייבת לבוא ולהגיד לכם כמה מילים מכל הלב. "כשהגענו לכאן, התקבלנו בסבר פנים יפות. הילד שלי, קסם של ילד, קשור לאמא כמו ילד יחיד ומפונק, נכנס למסגרת בה ביקשנו עזרה להתמודד עם קשיים. אני אמא שמתמודדת עם דכאון וחרדות – לא בחרתי להיות חולה, ראיתי את טובת הילד למרות הקושי שלי להתנתק לפרק זמן מסוים. בחצי שנה שהוא כאן, הוא קיבל גבולות, חינוך טוב ואהבה. כל השינוי לטובה שחל בו הוא רק בחצי שנה ועל מנת שתהיה לי האפשרות שאוכל לטפל בעצמי בזמן שמישהו דואג לו. יש כאן גבולות וחינוך לצד חום ואהבה. לעתים הילד שוכח להתקשר להגיד לי לילה טוב, אבל אני בטוחה שטוב לו. הביטחון העצמי שלו עלה ואני בטוחה שהוא יצליח בכל התחומים. אני מודה לכם מכל ליבי".

**בית הילדים נותן מענה לילדים הזקוקים למסגרת חוץ ביתית. במסגרת זאת, חיים בבית הילדים 72 ילדים בגילאי 6-17 הזוכים לבית חם ואוהב באווירה משפחתית. בית הילדים הינו בחסות המפעל להכשרת ילדי ישראל, כאשר לצידו קיימת עמותת הידידים בראשותו של דוד רוזנר – עמותה המממנת בהתנדבות וברוחב לב פרויקטים רבים לטובת הילדים. בין הפרויקטים: חוגים רבים, לבוש וביגוד, דמי כיס, רכיבה טיפולית, טיול בר ובת מצווה, וכן פרויקט להגשמת משאלות אישיות המשתנות מילד לילד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר