הורים עם הצוות החינוכי. צילום:
הורים עם הצוות החינוכי. צילום:

לזכר החללים: תרמו ועזרו לתלמידי אמי"ת ב' לשפץ את בתי הכנסת

מרגש - התלמידים החליטו לשפץ את בית הכנסת במקיף אמי"ת ב' המתחדש באשקלון לזכר הבוגרים החללים. משפחות הנופלים הודיעו כי יתרמו את ארונות הקודש. אבל מלבד ארונות הקודש יש עוד הרבה מה לחדש וזו ההזדמנות שלכם לתרום

פורסם בתאריך: 24.2.20 13:33

     

מקיף ב' או בשמו החדש אמית ב' המתחדש תחת הנהלת רשת אמי"ת זוכה בשנים האחרונות לפריחה מחודשת. לאחר פתיחת מסלול תורני ושיפור התחום הלימודי מגיע גם הצורך להשקיע בתנאים הפיזיים איתם מתמודדים התלמידים והמקומות הראשונים שקיבלו את תשומת הלב הם שני בתי הכנסת שמשמים את התלמידים מידי בוקר וצהריים. שני בתי הכנסת, זה של תלמידי התיכון וזה של תלמידי חטיבת הביניים השוכנים בתיכון הוותיק אמית ב' באשקלון זקוקים לשיפוץ אינטנסיבי.

במועצת התלמידים הוחלט להירתם לשיפוצם, תחילה על ידי מבצע לגיוס תרומות למען בית הכנסת שלהם – לעילוי נשמת חללי צה"ל בוגרי בית הספר.

מבצע הגיוס יחל בראש חודש אדר אך התלמידים כבר החלו להפיץ אותו בעיר ולפנות לידידים, בני משפחה ובוגרי בית הספר. בני משפחותיהם של הבוגרים שנפלו במערכות ישראל כבר הודיעו שהם יממנו את ארונות הקודש החדשים עם הנצחת בנם יקירם.

בית הכנסת של תלמידי התיכון באמי"ת ב'

בית הכנסת של תלמידי התיכון באמי"ת ב'

המנהל הרב רפי מימון אומר כי ההודעה של משפחות הנופלים על תרומתם את ארונות הקודש ופרוכות ועוד, ריגשה את התלמידים ואת הנהלת בית הספר. "זו זכות גדולה שבבית הכנסת שלנו יונצחו הנופלים. אנחנו מחנכים את תלמידינו להאיר פנים ולהיות תמיד מהנותנים לחברה ולקהילה ומהסיפורים על בוגרינו שנפלו עולה דמותם כנותנים ותורמים למשפחה ולקהילה".

אבל לא רק את ארונות קודש יש לחדש. גם הספסלים מיושנים ויש צורך גם בתמונות ובחפצים שיהפכו את בית הכנסת לפנינה במתחם החינוכי שבו לומדים מאות תלמידים ותלמידות.

המנהלת מיכל פלג: "הרעיון של מועצת התלמידים עלה מתוך הרצון להנציח באופן משמעותי את בוגרי בית הספר שנפלו ואני חושבת שעלינו לתת מקום לכל אחד מן החללים בני העיר, כולם יקרים כולם אהובים וכולם ראויים שנתפלל בבית לזכרם. "

בית הכנסת של תלמדי חטיבת הביניים במקיף ב'

בית הכנסת של תלמדי חטיבת הביניים במקיף ב'

מימון ופלג קראו לכל תושבי אשקלון לסייע לתלמידים במבצע "יש לנו תלמידים נפלאים. אנו מצדיעים להם על היוזמה, על המסירות ועל האכפתיות. הרצון שלהם בבית כנסת מכובד המכבד את יושביו מרגש ומחמם את הלב."

רוצים גם אתם לתרום ולזכות במצווה חשובה?

לתרומות ניתן ליצור קשר במספרים:
08-6723034
08-6723213

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר