בני וקנין והתעודה
בני וקנין והתעודה

ד"ר בני וקנין: התואר החדש של ראש העירייה לשעבר

לארון התארים המכובד של ראש העירייה לשעבר, בני וקנין מצטרף עוד תואר אחד יקר ויוקרתי מכל האחרים - תואר דוקטור מאוניברסיטת ליל שבצרפת. עבודת המחקר שלו צפויה להפוך בקרב לספר שיופץ באנגלית

פורסם בתאריך: 16.2.20 19:45

     

בני וקנין, ראש העירייה שעבר של אשקלון, ידוע כאדם משכיל מאוד. הוא מחזיק במספר תארים ותעודות וכעת מתווסף עוד תואר המכובד מכולם – תואר דוקטור.

בין התארים אותם מחזיק וקנין יש תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במשפט מסחרי מאוניברסיטת בר אילן ועוד.

בני וקנין נקרא לקבל את התעודה

בני וקנין נקרא לקבל את התעודה

את הדוקטורט שלו החל וקנין לפני שש שנים באוניברסיטת ליל בצרפת בשיתוף המכון האורבני של אוניברסיטת ניו יורק (N.Y.U). הדוקטורט נעשה בפקולטה למדעי ההנדסה, כאשר נושא ההתמחות הוא: "חזון ומנהיגות של ראש עיר בפיתוח כלכלי אורבני".

בני וקנין מקבל את התעודה

בני וקנין מקבל את התעודה

במהלך הדוקטורט חקר וקנין תהליכים של פיתוח כלכלי אורבני בעיר ותרומתו לעיר ולאוכלוסיה וכמודל המחקר שימשה העיר אשקלון עם מחקר השוואתי לערים בארץ ובעולם.

"במסגרת הלימודים והמחקר שהיתי שבועות רבים במעבדות המחקר של אוניברסיטת ליל בצרפת ואוניברסיטת ניו יורק ונתתי עשרות הרצאות באוניברסיטת ליל בצרפת  ואוניברסיטת ניו יורק בארצות הברית", סיפר וקנין, "שקדתי על הלימודים והמחקר לילות רבים ועם כל הקשיים, אני חש סיפוק גדול. הדוקטורט פרוס על 300 עמודים ולאחר בחינה מדוקדקת אושר להיות בכל הספריות המדעיות והאוניברסיטאיות בצרפת ובהליך לאוניברסיטאות בארצות הברית".

וקנין מספר גם כי ישנן מספר הוצאות לאור בחו"ל שמעוניינות להוציא לאור את עבודת המחקר שלו כספר, שהוא כולו באנגלית. "בשנה הקרובה אקדיש זמן להוצאת לאור של הספר. אני מודה לרעייתי פידד שעודדה ודחפה, לילדיי ולמשפחתי, ולחברים רבים שסייעו בכתיבת הדוקטורט".

בני וקנין ובני משפחתו

בני וקנין ובני משפחתו

בשבוע שעבר התקיים בהיכל הקונגרסים של העיר ליל בצרפת הטקס החגיגי, בו נכחו בני משפחת של וקנין, במסגרתו קיבל ראש העירייה לשעבר את התואר המכובד מידי נשיא האוניברסיטה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר