אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

בהלת הקורונה: תלמידים חזרו מסין – הורים לא ישלחו את ילדיהם לביה"ס

סערה בבית הספר: אח ואחות חזרו כעת מטיול בסין, אך הורים לתלמידים בכיתה שלהם לא מוכנים לקחת סיכון ולא ישלחו את ילדיהם מחר ללימודים, "זה לא אחראי", אמרה אחת האמהות

פורסם בתאריך: 28.1.20 20:35

     

נגיף הקורונה והחשש מפניו מסעיר כעת את העולם כולו וכמובן, גם את מדינת ישראל. יומיים לאחר הבהלה שעורר פועל סיני שחזר מסין והחל לסבול מחום, כעת גם סערה באחד מבתי הספר היסודיים בעיר. זה החל לאחר ששני תלמידים, אח ואחות בכיתה ו' חזרו מטיול בסין והם אמורים להגיע מחר לבית הספר, הורים ששמעו על כך החליטו שלא לשלוח מחר את ילדיהם. כך פרסם לראשונה, העיתונאי אלמוג בוקר.

"מחר הם חוזרים לכיתה ואני מצדי דואגת לילדה שלי", אומרת אחת האמהות, "אני לא באה לפגוע באף אחד, אני פשוט דואגת לילדה שלי. והלוואי שכולם יהיו בריאים. ההורים הביאו אישור שהילדים בריאים ואם תוך 14 יום מתפתח משהו הם חייבים לעדכן, אל אף אחד לא מוכן לקחת אחריות שאם יתפתח משהו אז כל בית הספר יהיה חשוף לזה. לכן אני לא שולחת את הבת שלי לבית הספר".

בהלת הקורונה: הפועל הסיני מובהל לבית החולים ברזילי. צילום: מד"א

מנהלת בית הספר ניסתה להרגיע את ההורים וכתבה להם "לאחר בירורים ובדיקות ולפי הנחיות של משרד הבריאות והחינוך אין כל מניעה לקבל תלמידים שחזרו מטיול בחו"ל לרבות טיולים בסין. לידיעתכם, הגורם המוסמך להחלטה בסוגיה הזו הוא משרד הבריאות והרופאים המוסמכים לכך".

משרד הבריאות אכן אישר כי תלמידים יחזרו יוכלו לחזור לספסל הלימודים, אך ציין כי אם יתפתחו תסמיני כמו חום, שיעול קוצר נשימה וכו' יש להודיע מיד למשרד. את ההורים זה לא ממש מרגיע והאם ששוחחה איתנו אומרת כי היה עדיף שהילדים שחזרו מסין יישארו בביתם בשבועיים הקרובים, "פנו למשפחה, אבל המשפחה נפגעת. אני לא באה לפגוע באף אחד, אבל יש תקופה שאני כהורה מצפה. אם הייתי הורה במקומם, אני הייתי מחזיקה אותה שבועיים בבית שלא תהווה סכנה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר