קהילת ההורים באמי"ת ב המתחדש באשקלון. צילום: רשת אמי"ת
קהילת ההורים באמי"ת ב המתחדש באשקלון. צילום: רשת אמי"ת

אמי"ת ב': נחנכה קהילת הורים לקידום התלמידים

פורסם בתאריך: 21.1.20 16:03

     

חדש: השבוע נחנכה קהילת ההורים של בית החינוך אמי"ת ב' המתחדש באשקלון, במעמד עשרות רבות של הורים, מחנכים וחברי מועצת תלמידים.

קהילת ההורים הוקמה בהובלת ההורים ובליווי רכז קהילת ההורים המחנך יגאל בוחבוט, במטרה ליצור שותפות בין ההורים ובית החינוך לקידום התלמידים, וזאת כחלק מהמהפך החינוכי-פדגוגי המשמעותי המתרחש השנה בבית החינוך.
את הערב החגיגי שהתקיים במסעדת לבונה פתחו מנהלי אמי"ת ב' המתחדש הרב רפי מימון ומיכל פלג בדברי ברכה ותודה להורים אשר הצטרפו לקהילה, וברכת דרך צלחה לעבודה המשותפת למען התלמידים והתלמידות.

הרב רפי מימון מול קהילת ההורים באמי"ת ב המתחדש. צילום: רשת אמי"ת

במהלך הערב הגדירו כל הנוכחים: הורים, מורים ותלמידים את דמות בוגרי בית החינוך כפי שהם היו רוצים לראותם מבחינה חינוכית ערכית ולימודית, כדור המנהיגות הבא של העיר והמדינה.

בהמשך הערב התפצלו הנוכחים לקבוצות ובהובלת נציגי ההורים, המחנכים וחבר מועצת התלמידים, התמקדה כל קבוצה בנושא לקידום, ודנה באופנים השונים בהם קהילת ההורים יכולה לתרום ולמנף כל תחום.

בין השאר עסקו ההורים בחיבור התלמידים לעשיה חברתית ותרומה לקהילה, העצמה אישית על ידי הכרות עם דמויות מובילות בחברה הישראלית, קידום מצוינות לימודית ופתיחת אפיקים חדשים למיצוי היכולות של כל תלמיד ותלמידה.

לסיכום הערב הציגו חברי כל קבוצה את מסקנותיהם ואת האופן בו הם עומדים ליישם בפועל את התכניות אותן גיבשו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ההורים הנרגשים הודו למנהלים על המהפך אותו הם מובילים ושיתפו כי הם גאים בבית החינוך ובהתחדשות הניכרת הן לעין והן מבחינה חינוכית ולימודית.

מנהלי בית החינוך מיכל פלג והרב רפי מימון סיכמו את הערב ואמרו כי מדובר בהגשמת חלום: "שיתוף פעולה מעורר התפעלות בין תלמידים, מורים והורים הפך מחזון למציאות. בתור קהילה חינוכית לומדת בחרנו באמי"ת ב' המתחדש לצאת לדרך של שיתוף פעולה וקהילתיות כמנוע לצמיחה והתחדשות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר