מנהל בית הילדים נווה הרואה עם הנערים והנערות בני המצווה. צילום: בום צילום

מרגש: מסיבת מצווה לנערים ונערות מכפר הילדים

פורסם בתאריך: 21.1.20 14:14

     

מסיבת מצווה מרגשת התקיימה אתמול לשתי בנות מצווה ולשלושה בני מצווה, נערים ונערות מכפר הילדים הממלכתי-דתי "נווה הרואה" של המפעל להכשרת ילדי ישראל.

בני ובנות המצווה הנרגשים, שגדלים במשפחתונים בכפר הילדים, חגגו באולמי "טליה" באשקלון, בזכות תורמים נדיבי לב ומתנדבים רבים.

בין האורחים הרבים שהגיעו לחגוג עם בנות ובני המצווה היו תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון; הרב יעקב אביטן, סגן ראש העיר; דוד רוזנר, יו"ר עמותת ידידי הכפר; בני המשפחות; ילדי הכפר והצוותים ואורחים רבים נוספים.

ראש העיר גלאם, רוזנר, אביטן, ניסים והתורמים הנכבדים עם הילדים בבר המצווה. צילום: בום צילום

"זכות גדולה להיות כאן היום ולחגוג ביחד עם הנערים והנערות, בני המשפחות והאורחים הרבים", ברך גלאם את הנערים וסיפר להם: "כשהייתי בגילכם לא חגגו לי בר מצווה והחסר הזה מלווה אותי כל חיי. אני מאחל לכם שתעריכו את המהות של הטקס – המעבר מילדות לבגרות. שתגדלו ותצמחו ושתצליחו בכל דרך שתפנו".

מסיבת המצווה הייתה הגשמת חלום עבור הנערים והנערות והזדמנות לחגוג "כמו כולם", מוקפים באהבה מבני משפחותיהם וזוכים לחיבוק חם מהקהילה התומכת באשקלון.

במהלך היום החגיגי הפתיעו המתנדבים והצוותים את הנערים והנערות במתנות ובחליפות בגדים מהודרות שאותן לבשו באירוע.

צדוק ניסים, מנהל כפר הילדים "נווה הרואה" ברך את בני ובנות המצווה, משפחותיהם ואת התורמים שהביאו להצלחת הערב: "התרגשות גדולה לראות את הילדים חוגגים ונהנים ביום הגדול שלהם. כל הצוות בשיתוף תורמים ומתנדבים התגייסו כדי לשמח את חתני וכלות המצווה. ברצוני להודות לאנשים היקרים שעזרו בקיום הערב בראשם ליו"ר העמותה מר דוד רוזנר, לחברי העמותה, לראש העיר וסגניו שכיבדו אותנו בנוכחותם ולתורמים היקרים מר חיים כחלון ומבורך כהן ובניו. בשמי ובשם כל קהילת כפר הילדים "נווה הרואה" אני מאחל לנערים ולנערות היקרים שלנו הצלחה רבה בכל מעשי ידיהם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר