ראש העיר תומר גלאם ובכירי העירייה מעניקים את המחשבים לילדים. צילום: פוטו יוסי את עוזי

מחשב לכל ילד: 163 ילדים מאשקלון קיבלו מחשבים חדשים

מהעירייה נמסר כי מדובר במספר שיא של מחשבים שחולקו בשנה אחת. הפעם הורחב הפרויקט גם לבתי ספר לילדים עם צרכים מיוחדים. ראש העיר: "שוויון הזדמנויות אמיתי הוא אבן יסוד בחינוך"

פורסם בתאריך: 19.1.20 14:40

     

הפרויקט הלאומי 'מחשב לכל ילד' הולך ותופס תאוצה גם באשקלון. השבוע הוענק מספר שיא של מחשבים ל-163 תלמידים שהשתתפו בו. בין התלמידים גם ילדי בית הספר 'מעין שרה' ו'מוריה' – תלמידי החינוך המיוחד.

במהלך הפרויקט קיבלו התלמידים הדרכה פרונטלית של חברת 'אומגה' וקורס במיומנויות השימוש במחשב במשך 35 שעות. עם סיום הלמידה, הם קיבלו לביתם מחשב נייח שיגיע על ידי שליח כולל התקנה ואחריות למשך 3 שנים ואינטרנט לשנה ללא עלות.

"מדובר בפרויקט חשוב וערכי שנותן לדור העתיד שלנו כלים ומיומנויות להצלחה ולהגשמת חלומות ושאיפות. הרחבנו את הפרויקט לבתי ספר לילדים עם צרכים מיוחדים כך שגם הם יוכלו ליהנות מכך" מסר ראש העיר, תומר גלאם ואף הוסיף "שוויון הזדמנויות אמיתי הוא אבן יסוד במערכת החינוך באשקלון ונפעל ככל שיידרש כדי ליישם זאת".

מ"מ ראש העיר, סופה ביילין: "אני שמחה לציין כי כל שנה חל גידול באופן מגמתי בכמות הילדים שמקבלים מחשבים. ללא ספק, המחשב הינו כלי שיסייע לילדים אלה בלימודיהם ואני מאחלת להם הצלחה רבה".

סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט הסבירה השבוע כי "הפרויקט מסייע לילדים בפיתוח חשיבה יוצרת, תורם להתפתחות הילד ולהעלאת דימויו העצמי, ומעל הכל מהווה מנוף לצמצום הפער החברתי". עוד מסרה אלטיט כי הנהלת העיריה שמה לה למטרה לצמצם פערים ולהעניק הזדמנות שווה לכל ילדי העיר ולדבריה הדבר יתבטא גם בתקציב החינוך והרווחה בשנת 2020.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


בימים הקרובים יגיעו שליחים לבתי התלמידים ויתקינו להם את מערכת ההפעלה ואת חבילת התוכנות שכוללת התכנית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר