ההורים ההמומים בכניסה לגן
ההורים ההמומים בכניסה לגן

גן סגור: מי נעל את גן "הצוף" בברנע עם שרשרת ברזל?

הורי התלמידים בגן "הצוף" נדהמו למצוא הבוקר שרשרת ברזל גדולה בשער הגן. לדבריהם, בגלל חוב לקבלן. "אנחנו חוששים שגם מחר יהיה ככה", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 14.1.20 15:01

     

הורי הילדים בגן "הצוף" שבשכונת ברנע כבר למודי תלאות, את שנת הלימודים הם לא פתחו במבנה של הגן כי הוא לא היה מוכן. בשלושת חודשי הלימודים הראשונים הם נאלצו לקחת את ילדיהם בכל יום לבית הספר פסגות שם הילדים למדו באחת הכיתות. רק לאחר החגים, במהלך חודש נובמבר, הודיעו להורים כי הגן נפתח והחל השימוש במבנה הקבע של הגן ברחוב אדמונד דה רוטשילד.

השרשרת בשער הגן

השרשרת בשער הגן

אלא שהבוקר, ציפתה להורים הפתעה לא קטנה, "הגענו ב7:30 לגן והוא היה סגור", מספרת אחת האמהות, "אבל זה קורה ששוכחים מפתח, אבל הפעם זה היה שונה כי הייתה שרשרת ברזל ענקית שמישהו שהוא לא מהגן שם אותה. אחר כך הבנו שזה בגלל חוב לקבלן והוא החליט לסגור. איתנו הגיעו הרבה הורים ואחד רצה לחתוך עם דיסק, גם ראש העיר הגיע לשם".

לאחר מכן, נמצאה כניסה צדדית לגן, דרכה מוציאים את האשפה מהגן, והילדים נכנסו משם ולמדו. "אנחנו חוששים ממה שיהיה מחר", היא מוסיפה, "יכול להיות שמחר גם יסגרו את הגן".

עברתם תלאות עם הגן הזה.

"זה כנראה גן עם קארמה קצת לא טובה, הילדים אמנם אוהבים את הגננות, אבל כנראה שיש דברים אחרים. אני מקווה שזה ייפתר היום ולא נחשוש להגיע מחר".

בעירייה אומרים כי מדובר בקבלן מטעם החברה למשק וכלכלה (משכ"ל) של השלטון המקומי וכי בכל אופן מחר ההורים יכולים להגיע ללא דאגה לגן והוא יהיה פתוח כרגיל.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מהחברה למשק וכלכלה נמסר בתגובה: "עיריית אשקלון מבצעת מספר רב של פרויקטים לבניית מבני חינוך וציבור כחלק מתנופת פיתוח העיר. בחלק ניכר של הפרויקטים אכן משמשת משכ"ל כחברה המנהלת והמפקחת מטעם העירייה. בהתייחס לאירוע נעילת הגן, חשוב להבהיר מספר דברים: ראשית מדובר ככל הנראה בקבלן משנה, אשר לעירייה כלל אין חוזה עימו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, חלק מהחשבונות אשר הוצגו על ידו, טרם אושרו, חלקם לא עברו את מועד פירעונם וחלקם ממתינים לקבלת הכספים ממשרד החינוך. בכל מקרה, הטיפול בטענות מעין אלה, על ידי משכ"ל והעירייה הוא תמיד ענייני ומקצועי אל מול הקבלן הראשי עימו נחתם החוזה, ובשום פנים ואופן לא נסבול התנהלות אלימה וכוחנית, אשר תזכה לתגובה נאותה בהתאם לדין".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר