תלמידי בית ספר. צילום: סיון מטודי
תלמידי בית ספר. צילום: סיון מטודי

זה הזמן להחליט: בקרוב יחל הרישום לגני הילדים וכיתות א'

שקוף יותר: לאור תלונות רבות שעלו בשנים קודמות בנוגע להגרלות לבתי הספר הוחלט השנה כי ההגרלות יתקיימו במתחם פתוח ויהיו שקופות לציבור כך שכל אחד יוכל לצפות בהן בזמן אמת

פורסם בתאריך: 14.1.20 11:48

     

פתיחת הרישום לשנת הלימודים תשפ"א, באתר העירייה תחל בתאריך: 27.01.2020 באתר העירייה. ההורים יכולו להיכנס ולרשום את ילדיהם לבתי הספר וגני הילדים. בהתאם לכך, הוועדות לכיתות א' לבתי הספר הייחודיים והעל איזוריים, מדעים, אמנויות, נווה ציון, עוזיאל ואסף מימון יתקיימו במתחם, שיהיה פתוח לציבור, זאת על מנת להציג באופן שקוף וגלוי ביותר את הנעשה בהן.

"מינהל החינוך שוקד כל העת על שדרוג התהליכים והממשקים בינו לבין ההורים", אמר ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, "מהפכת הרישום, שלוקחת את נושא השירות והשקיפות צעד אחד קדימה היא רק דוגמא אחת בתחום. אני מאמין שבעזרת הפעולות שהוספנו וביצענו להורים תהיה חווייה מיטבית ונעימה".

ראש העירייה תומר גלאם וראש מנהל החינוך יובל זוזט משוחחים עם הורים בטלפון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מוקד טלפוני שיאויש על ידי גורמי מקצוע. גלאם וזוזט. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בעירייה אומרים כי השירות בתקופת הרישום יהיה משודרג ויוקם מוקד טלפוני שיאויש על ידי גורמי מקצוע מתוך המינהל. כמו כן, שעות המענה יורחבו ובתקופות העומס המוקד יתוגבר בסטודנטים. יהיו גם שינויים בתהליך קבלת הקהל במינהל החינוך, כך שהדבר יתאפשר באמצעות זימון תורים בלבד.

"תקופת הרישום מלאה בלבטים מטבעה, ולכן חשוב לנו שלהורים יהיה את כל המידע כדי שיוכלו לבחור בצורה מושכלת ונכונה את המוסד החינוכי עבור ילדיהם. אין לי ספק כי בעקבות השדרוגים שביצענו בחודשים האחרונים חוויית הרישום תהיה נעימה יותר, ידידותית ושקופה יותר", אמר ראש העירייה, תומר גלאם.

המירוץ אחרי הגן הטוב. אילוסטרציה: אלירם משה

גם בלוח הזמנים של תהליך הרישום בוצע שינוי ומעתה יינתן להורים פרק זמן של חודש מרגע פרסום השיבוצים ועד להגשת הערעור, במידה וירצו בכך, על מנת שיוכלו לבחון את תוצאות השיבוץ ולשקול את הערעור לאחר שקיבלו את מרבית המידע על המוסד החינוכי.

לרשות ההורים, חוברות המידע המלאות, הן עבור הרישום לגני הילדים והן עבור העולים לכיתה א', באתר האינטרנט העירוני בכתובת: https://bit.ly/2uIYjQN

לוחות הזמנים המלאים לרישום: 

מועדי רישום לבתי הספר

מועדי רישום לבתי הספר

מועדי רישום לגני הילדים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר