כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג
כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

פורום ההורים באשקלון: לא תתקיים שביתה באשקלון

בעשרות ערים בארץ תתקיים הבוקר שביתה של שעה, במחאה על הרפורמה בחינוך המיוחד. באשקלון יתקיים שיח בנושא

פורסם בתאריך: 13.9.19 07:02

     

מערכת החינוך של אשקלון, תפתח הבוקר את יום הלימודים בשעה 08:00 בשיעור חינוך בהתאמה לשכבת הגיל בנושא חוק ההכלה "צרכים מיוחדים, ילדים ותלמידים מיוחדים במערכת החינוך".

בהתאם להחלטת ראש העירייה, תומר גלאם; מנהל מינהל החינוך, יובל זוזט ופורום ההורים העירוני, ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר היסודיים ותלמידי חטיבות הביניים והמקיפים, יפתחו מחר את יום הלמודים ויקדישו שעת חינוך בנושא "צרכים מיוחדים וילדים מיוחדים במערכת החינוך".

סופי חוטובלי פנחס. צילום: ססיל זביטא

סופי חוטובלי פנחס. צילום: ססיל זביטא

היוזמה מגיעה על רקע שביתת מחאה בת שעה של הנהגת ההורים הארצית שתקיים מחר, 13 בספטמבר 2019, בגין הרפורמה בחינוך המיוחד.

"פורום הורי אשקלון, חרט על דגלו לקדם שיח מכבד ומקדם כחלופה להשבתה ולכן גם הפעם, אנו מצטרפים למחאת החינוך המיוחד ובמקום שביתה , נעסוק בחינוך והסברה", מסר יו"ר הפורום, סופי חוטובלי פנחס.

עוד מסרה חוטובלי פנחס כי "הנהגת ההורים הארצית ופורום הורי אשקלון בעד חוק ההכלה הנועד לשלב ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך. הכלה של כל התלמידים במערכת החינוך והשתלבות בה הן ערך ראשון במעלה. חברה המכילה את כל פרטיה מעמיקה את התובנה של הגיוון ושל העושר הטמון בו. ההכלה וההשתלבות מתייחסת לארבע 'זירות פעולה' מרכזיות במוסד החינוכי: הכלה פדגוגית, הכלה רגשית-חברתית, הכלה ארגונית והכלה סביבתית ע"י התבוננות מעמיקה והוליסטית הרואה במוסד החינוכי אורגניזם אחד שלו מגוון צרכים ומגמות. כדי שהכלה וההשתלבות יתקיימו נדרשת היערכות ומוכנות של כלל המערכות והעמדת המשאבים הנחוצים לכך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר