הגן ברחוב ניצנה. מתוך גוגל מאפס
הגן ברחוב ניצנה. מתוך גוגל מאפס

מקומם: העירייה העבירה את הגן לשכונה אחרת, ההורים לא עודכנו

הורים מגן חב"ד שבנווה דקלים גילו במקרה כי העירייה החליטה, ללא הודעה מוקדמת, להעביר את הגן שלהם לשכונה אחרת ומרוחקת. "שנת הלימודים נפתחת ביום ראשון, ואין גן לילדה", אמרה אחת האימהות. מהעירייה נמסר: "מינהל החינוך פועל בהתאם לשיקולים ואילוצים מערכתיים"

פורסם בתאריך: 30.8.19 11:35

     

בשכונת נווה דקלים ברחוב ניצנה ישנו גן עירייה של חב"ד. תושבת העיר, אם חד הורית, רשמה את בתה לגן הזה שקרוב לביתה, אלא שלהפתעתה, העירייה החליטה להעביר את הגן לקצה העיר, ואת הגן של חב"ד הפכו לדבריהם, לגן לבנים בלבד.

"רשמתי את הילדה והתקבלתי, ושבוע לפני אנחנו מנסים לברר מתי יש מפגש כדי לדעת מה קורה, ואז מסתבר שהגן עבר מקום לרחוב אריה תגר בברנע, שזה במרחק גדול מהבית שלי", מספרת האם. "הגרוש שלי פעמיים-שלוש בשבוע הוא רואה את הילדה, הוא מגיע באוטובוס מהכניסה הצפונית, אז הוא הולך כמה דקות ברגל ומגיע לגן. המיקום החדש של הגן באוטובוסים זה עוד 50 דקות. הילדה לא תגיע לפני 10 לגן, והיא לא אמורה לעבור את זה כל בוקר. הם יצרו לי את הבעיה, והם לא פותרים אותה".

"אף אחד לא הודיע כלום". גן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו

האם ישבה וחישבה את המרחק מביתה לגן בברנע והבינה שזה לא בא בחשבון, "נסיעה כזאת לא באה בחשבון, זה 20 דקות אחר הצהריים. ואבא שמגיע באוטובוס מאשדוד לא יכול לטרטר את הילדה שעתיים בדרכים. בלתי אפשרי להגיע לאריה תגר סוף חופית, סוף ברנע החדשה. אין לי מושג מי החליט על זה. העתיקו את הגן וזאת עובדה. אני נדהמתי. הגעתי לעירייה למחלקת חינוך, ואמרו לי, ‘גברת, אין מה לעשות. הגן עבר. את רוצה, יש מקומות פנויים בעתיקות’. כרגע אין גן לילדה. שנת הלימודים נפתחת ביום ראשון, ואין גן לילדה".

משיחות עם הורים נוספים מהגן הזה מתברר כי הם אינם יודעים כי הגן עבר לשכונה אחרת, ומבחינתם הילדים שלהם אמורים להגיע לגן חב"ד ברחוב ניצנה. "לא ידעתי. איך זה קרה? אני רשמתי ברחוב ניצנה 3. אף אחד לא הודיע לי, אז מה עושים עכשיו?" אמרה אחת האימהות.

אימא אחרת הגיבה בתדהמה: "וואו, איזה סיפור זה יעשה לי עם העבודה! אף אחד לא הודיע לי כלום. כמה פעמים התכתבתי עם האחראי, והוא לא אמר לי כלום. זה לא מתאים לי, אבל אם לא תהיה לי ברירה, אני לא יודעת מה נעשה. רשמתי בניצנה כי זה קרוב לבית. ברנע זה בכלל בעיה, כי יש מלא פקקים בבוקר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "מינהל החינוך פועל בהתאם לשיקולים ואילוצים מערכתיים, כאשר טובת כלל התלמידים היא הדבר היחיד העומד לנגד עיניו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר