חמ"ד אגמים. צילום: דוברות עיריית אשקלון
חמ"ד אגמים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

טוב מאוחר: נבחרה מנהלת לבי"ס חמ"ד אגמים

פורסם בתאריך: 29.8.19 22:45

     

ברגע האחרון, שלושה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים, נבחרה מנהלת לבית הספר חמ"ד (חינוך ממלכתי דתי) אגמים – ליאת רביעי.

רביעי, תושבת אשקלון, בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בחינוך בבית הספר האקולוגי רמב"ם, בתפקידים שונים, בהם: חברת צוות ניהול בביה"ס, מנהלת שכבת א-ד, רכזת פדגוגית, רכזת השתלבות אוכלוסיות מיוחדות, רכזת בריאות, מדריכה וחונכת מורות חדשות במערכת החינוך, מורה מאמנת לפרחי הוראה ומחנכת כיתות א-ב.

ליאת רביעי

ליאת רביעי

"ראשית, ברצוני להודות לבורא עולם על הזכות הגדולה לנהל את חמ"ד אגמים הצומח", מסרה רביעי, "שמחה ונרגשת על קבלת התפקיד ועל הבעת האמון בי. תמיד ראיתי לנגד עיני את הילדים היקרים ואת הסגולות הטמונות בהם והבאתם מן הכוח אל הפועל. מאמינה שידע הוא כוח ושחיוך, נדיבות, סקרנות, חריצות, יצירתיות ושיתוף הן מתנות שחייבים להשתמש בהן. אנו ערוכים ומוכנים לקבל באהבה ובשמחה את התלמידים וההורים שיגיעו לצמוח איתנו".

גלאם וזוזט. צילום: דוברות עיריית אשקלון

תומר גלאם ויובל זוזט. צילום: דוברות עיריית אשקלון

רביעי היא בוגרת המכללה האקדמית לחינוך בחולון שם סיימה בהצטיינות תואר ראשון בחינוך מיוחד והמכללה האקדמית אור יהודה, שם סיימה תואר שני במינהל מערכות חינוך.

ראש העיר, תומר גלאם, איחל למנהלת בהצלחה בתפקידה והוסיף: "ליאת מקבלת לידיה בית ספר חדש, צומח עם תלמידים מקסימים באחת השכונות המתקדמות באשקלון ואין לי ספק כי הניסיון והידע שהיא מביאה עמה יובילו את בית הספר להישגים ולהצלחה, בכל התחומים".

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "ליאת היא אחת מאנשי החינוך הוותיקים והמקצועיים באשקלון ואנו סמוכים ובטוחים כי היא תדע לנהל את בית הספר ביד רמה ובדרך הנכונה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר