מקיף ד'
מקיף עירוני ד'

מקיף ד' בראש: פורסמה רשימת התיכונים המצטיינים

משרד החינוך פירסם את רשימת בתי הספר המצטיינים של שנת הלימודים תשע"ט ובהם ארבעה בתי ספר מאשקלון שעובדי ההוראה שלהם יזכו לתגמול כספי בגובה של עד 8,400 ש"ח

פורסם בתאריך: 22.8.19 14:34

     

משרד החינוך פירסם את רשימת 288 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בשנת הלימודים תשע"ט בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בין המדדים: מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

מלבד התואר הנחשק, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,169 ש"ח ל-8,451 ש"ח. התגמול ניתן בין היתר בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה להישגי שנת הלימודים תשע"ח.

באשקלון נבחרו ארבעה בתי ספר:

הראשון הוא בית הספר מקיף עירוני ד' בהנהלת שרה מצרפי, שבית היתר זנק באחוזי הזכאות לבגרות בלא פחות מ-15 אחוזים. עובדי ההוראה בבית הספר הזה יזכו לתגמול הכספי הגבוה שעומד 8,451 ש"ח.

תומר גלאם ומנהלת אורט אפרידר, דבורה בוסקילה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

תומר גלאם ומנהלת אורט אפרידר, דבורה בוסקילה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

במקום השני בית הספר אורט אפרידר, בהנהלת דבורה בוסקילה שאף הוא הציג זינוק גדול באחוזי הזכאות לבגרות ועובדי ההוראה שלו יזכו בתגמול בגובה של 6,338 ש"ח.

במקום השלישי ניצב בית הספר מקיף ה' דרכא בניהולה של דליה רחמים, שאחוזי הזכאים בו לבגרות זינק בכעשרים אחוזים (!) וחצה את רף 90 האחוזים. עובדי ההוראה שלו יזכו בתגמול כספי בגובה 4,225 ש"ח.

מקיף ה'

מקיף ה' דרכא

במקום הרביעי, בית הספר אורט רונסון בהנהלת אורה גול אף הוא הציג שיפור עצום באחוז הזכאים לבגרות עם זינוק של 18 אחוזים. עובדי ההוראה בבית הספר הזה יתוגמלו בסכום של 3,169 ש"ח.

אורט הנרי רונסון. צילום: אלירם משה

המדדים שעל פיהם נקבע התמול, אינו רק אחוז הזכאים לבגרות. בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים: שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה.

בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים: ההישגים לאור הישגי המיצ"ב בכיתות החט"ב, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור או היציבות בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

שר החינוך, הרב רפי פרץ: "עם כניסתי לתפקיד הצהרתי, כי אחד מהיעדים המרכזיים שאוביל במערכת החינוך הוא נושא הערכים. אני רואה בהם את היסוד שבונה חוסן של חברה. אני רואה בערכי השליחות והמנהיגות, אהבת האדם, התרומה לחברה ולמדינה ערכים מובילים. לאור זאת, הנחתי כי הנושא השנתי שילווה במערכת השנה יהיה בסימן הערבות ההדדית. למערכת החינוך יש תפקיד חשוב בעיצוב פני החברה, ואני רואה באנשי החינוך, מנהלים ומורים, את עמוד האש שמוביל את המשימה החשובה הזו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות למנהלים ולמורים שזכו בפרס. ההישגים שלהם ראויים לכל הוקרה והערכה. ישר כח!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "החינוך לערכים הוא אחד מהנדבכים הגדולים והחשובים שמערכת החינוך מקדמת. העידוד לפעילות בתנועות נוער, ארגוני נוער, מעורבות בקהילה או קידום של מיזמים חברתיים מצמיחים מנהיגות צעירה, נוער מעורב ומשנה פני מציאות. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר נערות ונערים שלוקחים חלק פעיל בתוך החברה, מסייעים לילדים עם צרכים מיוחדים או לקשישים ולמשפחות נזקקות. כל זה לא יכול להתרחש ללא הרוח והעבודה החינוכית שמובילים יחד המנהלים והמורים. פרס החינוך מהווה הזדמנות לעצור ולומר להם תודה. אני מברך את הזוכים בפרס ומאחל שיעמידו עוד שורה של אנשי חיל כמוהם".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר