בוא אלינו לים. לימוד ימאות בהנרי רונסון. צילום: יח"צ

בוא אלינו לים: משט לסיום השנה במסלול לימודי ימאות באורט הנרי רונסון

המשט התקיים בסוף השבוע שעבר. מדובר במסלול ייחודי באשקלון ובסיומו מקבלים התלמידים רישיון משיט

פורסם בתאריך: 27.6.19 15:03

     

אין ספק שאחד האוצרות החשובים של אשקלון הוא כמובן הים המהווה חלק בלתי נפרד מהעיר. כחלק ממגוון תחומי הלימוד הרחב בבית הספר התיכון "אורט הנרי רונסון", קיים בבית הספר בשבע השנים האחרונות מסלול ללימודי ימאות מתקדמים, כאשר מה שהחל עם שמונה תלמידים בודדים שהחלו את המסלול, הפך למסלול מבוקש בו ישנם כ-70 תלמידים מבית הספר.

הלימודים מתקיימים מכיתות ח'-יב' , כאשר מסיימי המסלול זוכים ברישיון משיט לסירה מעל שבעה מטר – מה שנקרא בעגה המקצועית רישיון 21. לימודי המסלול ייחודיים באשקלון.

כאמור בסוף השבוע שעבר נערך טקס סיום שנה, זאת לאחר ביצוע המשימה האחרונה של השנה, שהיוותה את פעילות הסיכום של השנה . תלמידי כיתות ח' עברו חתירה ארוכה של למעלה משלוש שעות על סירות סנונית. כיתות ט' שהתמקצעו במהלך השנה במפרשנות ופיקוד, ביצעו פעילות סיכום של הפלגת מפרשים וסנוניות מאשדוד לאשקלון. כיתות י' התמקצעו במהלך השנה בפיקוד על סנונית והוצאת רישיון משיט, ביצעו פעילות סיכום לא פשוטה של הפלגה ביאכטה מאשדוד לאשקלון. תלמידי כיתות יא-יב, הסתובבו בסירות בין הקבוצות השונות, וסייעו והדריכו את הכיתות הצעירות יותר.

סיום השנה במסלול לימודי ימאות מתקדמים של בית הספר "אורט הנרי רונסון". צילום: יח"צ

 

 

הפעילות מתבצעת בבית הספר לחינוך וספורט ימי באשקלון בניהולו של שלמה שוורצטיין.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"הספורט הימי הוא נושא הוראה ייחודי במקצוע החינוך הגופני. במסגרת השיעורים רוכשים התלמידים ידע, מיומנויות וניסיון בהשטת כלי שיט באופן עצמאי וכחלק מצוות , או כמפקדים" סיפר השבוע רכז המסלול בבית ספר ארז מרחב והוסיף "כמו כן הם לומדים להתגבר על תקלות. לפעול בתושייה תוך חשיבה מהירה ופיצוח אומץ לב. שיעורים אלו מאפשרים לתלמידים הזדמנויות לרכוש ולהשיג כישורים שאינם באים לידי ביטוי בחיי היום-יום של בית הספר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר