צהרון בגן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו

בשל בקשות ההורים: היום האחרון ללימודים יסתיים כרגיל

אל ראש העירייה הגיעו תלונות של הורים על כך שהצהרונים ביום האחרון של הלימודים יסתיימו מוקדם מהרגיל. הוא החליט לבטל זאת. גם פרויקט השאלת הספרים יימשך בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 26.6.19 10:44

     

בשבוע האחרון הופצו להורים הודעות מטעם הצהרונים בגנים ובבתי הספר ולפיהם ביום האחרון ללימודים, ביום ראשון הקרוב, יסתיימו הצהרונים בשעה מוקדמת מהרגיל. חלק מההודעות היו מטעות ולא נכונות ובהן נכתב כי הצהרונים יסתיימו בשעה 12:00 בצהריים. בחלק אחר של ההודעות נכתב כי הצהרונים יסתיימו בשעה 14:00, "הורים יקרים, ביום האחרון ללימודים ה30.6 יתקיים צהרון בין 11:45-14. נא להתארגן לאיסוף הילדים בזמן".

בשורה להורים. גלאם מבקר בצהרונים. צילום: תומר שונם הלוי

הכוונה הראשונית באמת הייתה כי הצהרונים יסתיימו בשעה 14:00, אלא שהורים רבים שעובדים ונמצאים בעבודה בשעות אלו קיבלו את ההודעה בהפתעה ותלונות רבות הגיעו לראש העירייה, תומר גלאם, "בעקבות מספר הודעות לא אחראיות ולא נכונות שהופצו בשעות האחרונות", נכתב בהודעה מטעם העירייה. "אנו מבקשים להבהיר כי יום הלימודים בבתי הספר היסודיים (בהם פועלת תוכנית 'ניצנים') ביום ראשון הקרוב, 30.06.19, יימשך עד לשעה 17:00 במקום עד השעה 12:00. ההחלטה התקבלה על ידי ראש העיר וזאת על מנת לאפשר להורים להמשיך בשגרת יומם כרגיל. בהתאם לכך, כאמור, פעילות הצהרונים בבתי הספר תתקיים עד השעה 17:00. ההנחיה תקפה גם לגני הילדים בהם מתקיימים צהרונים".

ביום זה, כך מבטיחים בעירייה, ייהנו הילדים מהפנינג סיום שנה חוויתי וכמובן שהורה שיהיה מעוניין להוציא את ילדיו מוקדם יותר יוכל לעשות זאת על פי הנהלים במוסדות החינוך.

עוד נמסר מהעירייה בנוגע לסוגיית השאלת ספרים, כי הפרויקט יתקיים כרגיל בשנה הבאה והודעה בנושא תצא להורים מהנהלת בתי הספר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר