אירוע הגאווה במכללת אשקלון. צילום: ליבנת למפרט

"אשקלון מוכנה לקבל אירועי גאווה": אירוע גאווה ראשון במכללה האקדמית אשקלון

עשרות סטודנטים השתתפו בפעם הראשונה באירוע לציון חודש הגאווה במכללה האקדמית אשקלון. יפה טבג'ה, יו"ר אגודת הסטודנטים: "נמשיך לתת מקום, ביטוי ובמה לכל אדם באשר הוא"

פורסם בתאריך: 19.6.19 15:17

     

אירוע הגאווה הראשון במכללה האקדמית אשקלון התקיים היום וזאת במסגרת חודש הגאווה. האירוע התקיים בשיתוף פעולה של יפה טבג'ה יו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה האקדמית אשקלון, וחברי וחברות קהילת גאווה באשקלון.

אירוע הגאווה במכללת אשקלון. צילום: ליבנת למפרט

במהלך האירוע סטודנטים הסתובבו בין דוכני הסברה של קהילת גאווה באשקלון, קבוצת תהל"ה (קבוצות תמיכה להורים לילדים להט"בים) והאחווה הסטודנטיאלית הגאה. המכללה לבשה חג, דגלי גאווה הונפו, והתקיימו מעגלי שיח של הסטודנטים והסטודנטיות עם בני ובנות הקהילה הגאה.

"עשינו היסטוריה שמפזרת אהבה". אירוע הגאווה במכללת אשקלון. צילום: ליבנת למפרט

"אנחנו נמשיך לתת מקום, ביטוי ובמה לכל אדם באשר הוא", מסרה יפה טבג'ה, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה. "החברה הישראלית כל כך מורכבת וכאן בבית הזה, סוד הקסם הוא שאנחנו מערבבים כמו מתכון מנצח את כל התבלינים יחד, וככה אנחנו מנצחים ביחד כמשפחה אחת, בית שמקבל ואוהב את כולם. חרטנו על דגלנו אהבה, ואהבה באשר היא לעולם תהיה טובה. אני גאה להוביל יחד עם גאווה באשקלון את האירוע הראשון במכללה האקדמית אשקלון – עשינו היסטוריה שמפזרת אהבה. אני מודה לסטודנטים והסטודנטיות האהובים שלנו שתמיד עוצרים להגיד מילה טובה, אתם הדלק שלנו. תודה גם להנהלת המכללה שהם השותפים הטובים ביותר שיכולתי לבקש".

אור אבו, חברת קהילת "גאווה באשקלון" וממארגנות אירוע הגאווה בעיר: "אנחנו מתרגשות ומתרגשים להיות כאן. אשקלון של שנת 2019 מוכנה לקבל אירועי גאווה, והסטודנטים של מכללת אשקלון הקשיבו לנו והבינו את החשיבות של ציון האירוע כאן היום. המון אור וגאווה מפזר האירוע הזה, שאנחנו מקווים שיגיע לכמה שיותר אנשים. מחכים לראות את כולכם באירוע הגאווה המרכזי שיתקיים ב-4 ביולי בחוף דלילה".

אירוע הגאווה במכללת אשקלון. צילום: ליבנת למפרט

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר