תלמידים בכיתה בבית הספר אסף מימון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

איפה הילד ילמד בשנה הבאה? תוצאות השיבוצים לגני העירייה – כעת באתר העירייה

איפה יגידו אלפי תלמידים "שלום כיתה א'" בעוד שלושה חודשים? באיזה פקקים תאלצו להתמודד בכל בוקר בשנה הבאה בדרך לגן הילדים והאם בעירייה התייחסו לבחירת המוסד שבו בחרו ההורים בשלב הרישום?

פורסם בתאריך: 29.5.19 13:57

     

אנשי מנהל החינוך עמלו בחודשים האחרונים על שיבוץ עשרות אלפי ילדים במאות כיתות גן ובעשרות כיתות א' הפזורים בכל רחבי העיר. לאחר תקופת הרשמה שגם היא התנהלה בעיקר באתר העירייה ולאחר שהורים רבבים המתינו בתקווה שילדם ישובץ בגן או בבית הספר המועדף עליו הגיעה השלב שבו גם ניתן לראות באתר העירייה היכן ישובץ כל ילד בשנת הלימודים הבאה.

מלבד השאלה הפדגוגית והעדפת של הורים צוותי בגן כזה או אחר לרבים זו שאלה קריטית שתקבע עם איזה פקקים הם יצטרכו להתמודד בכל בוקר בשנה הבאה והאם ילדם יוכל לצעוד רגלית לבית הספר הקרוב לביתו או יצטרך להעזר בכלי רכב ציבורי או המשפחתי.

מעתה ניתן להיכנס לאתר העירייה בכתובת https://bit.ly/2Elzs7u ולאחר הזנת מספר תעודת הזהות של הילד ושל ההורה ובהשלמת שלב זיהוי קצר הכולל משלוח קוד זיהוי במסרון לטלפון הנייד של אחד ההורים ניתן לראות בדיוק באיזה מוסד ילד מהילד בשנת הלימודים הבאה.

הורים המעוניינים לערער על השיבוץ יכולים לעשות זאת בנוהל המופיע באתר העירייה במהלך השבוע הקרוב (עד לתאריך 06/06/19) ולהמתין חודש ימים עד לפרסום ההחלטה על הערעור ב 10/07/19.

יש לכם שאלות? נציג מנהל החינוך זמין בתקופה זו לשאלותיכם במוקד 106 של העירייה.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר