קולות וצלילים
קולות וצלילים

אחדות במקיף ד': מופע הוקרה לשירי עידן רייכל

פורסם בתאריך: 28.2.19 13:07

     

הלהקה הייצוגית של בית הספר מקיף עירוני ד', "קולות וצלילים" יחד עם להקת המחול הבית ספרית, העלו השבוע, מופע הוקרה לשיריו של עידן רייכל. הלהקה הופיעה לעיני תלמידים, הורים ומורים מבית הספר והערב זכה להצלחה רבה.

היוזמה באה בחלק במסגרת הנושא השנתי של משרד החינוך, "אחדות", העלתה הלהקה, בה נוטלים חלק תלמידים מכלל השכבות, מופע המייצג פלורליזם תרבותי וחברתי. כשם שעידן רייכל איחד בין המוסיקה האתיופית העממית למוסיקה הישראלית העכשווית, כך התאחדו תלמידים שונים למופע משותף ועכשווי, שביכולתו לייצג את כור ההיתוך המתקיים בבית הספר ומפגיש בין תלמידים מגוונים.

תלמידי הלהקה, פועלים באופן שוטף במסגרת תוכנית החינוך החברתי בבית הספר ובכך מביאים לידי ביטוי את כישורי המנהיגות שלהם יחד עם כישורי השירה והריקוד, מתוך תפיסה כי מצויינות מתאפשרת במגוון רחב של תחומים, ביניהם תחום המוזיקה והמחול.

קולות וצלילים.

 

על הניהול המוזיקלי של להקת קולות וצלילים מופקדים שגיא בן שבת ואביה לנקרי. לקחת המחול הבית ספרית מנוהלת על ידי ורד וקנין.

"מופע זה מבטא את עיקרי הלמידה המשמעותית אשר אליה אנו שואפים" מסרה השבוע מנהלת בית הספר, שרה מצרפי והוסיפה "עידן רייכל מתאים להוויה הבית ספרית ולייחודיות. זו חממה ערכית למנהיגות אותנטית שמתבצעת דרך המוסיקה וכן יכולה להתבצע דרך כל תחום בחיים. שלא נפסיק לשיר את שירת החינוך".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר