יום חשיפה במקיף אמית ב

מקיף אמי"ת ב: יום חשיפה לתלמידי כיתות ו

מאות תלמידי כיתות ו מהחינוך הדתי ברחבי העיר הגיעו על מנת להתרשם מהעשייה של בית הספר לפני שהם בוחרים היכן ילמדו בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 12.2.19 23:36

     

יום שיא ייחודי באשקלון, נערך בשבוע שעבר בבית הספר מקיף אמי"ת ב' באשקלון. המטרה: לחשוף את בית הספר ואת הפעילות הייחודית שלו לכלל תלמידי כיתות ו' מהחינוך הממלכתי דתי בעיר.

ליום המיוחד הגיעו כ-300 תלמידים שנהנו מפעילויות רבות ומגוונות. המבקרים נהנו מיום ספורט, תחנת אמנות בה נערכה פעילות שרטוט ויצירה.

סדנאות יצרה לתלמידות. יום חשיפה במקיף אמית ב

בנוסף המארחים לא שכחו לאתגר את הידע של האורחים הצעירים ובתחנת המצוינות והטכנולוגיה שהוקמה לטובת האירוע, נערכו ניסויים מדעיים, ותחרויות בין בתי הספר, אלו נעשו בצורת חידונים מרתקים.

בתקופה האחרונה דובר רבות על נושא השמנת ילדים, כאשר בהקשר הזה פורסם כי 38 אחוזים מילדי אשקלון נמצאים במשקל עודף. באחת התחנות נערכה סדנת אפיה ובישול, שם הוסברו ערכי הבישול הבריא שאף נלמד בתחנה.

אולפן ההקלטות שהוקף ביום החשפיה במקיף אמית ב

תלמידי בתי הספר שנהנו מאוד מהפעילות, אף זכו לתחנת תקשורת, בה הוקם אולפן הקלטות לטובת האירוע.

בסיום הפעילות נהנו האורחים מארוחת הצהריים שלאחריה נערך כינוס ובו הציגו מנהל בית ספר יניב עקיבא, ומנהלת חטיבת הביניים אליס מור את ערכי בית הספר.

חשבו גם על הבנים. בוגרי ו באולם הכדורסל של מריף אמית ב

"יום השיא היה מוצלח במיוחד" סיפרה יועצת בית הספר הילה ויצמן, האחראית על הפעילות "התלמידים נהנו מאוד מהתחנות המקוריות, ראויה לציון ההתנהגות המופתית שלהם לאורך כל היום, ואנו מחכים להם בשנה הבאה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בית הספר התיכון "מקיף אמי"ת ב'" באשקלון, חרט על דגלו מצוינות לימודית יחד עם ערכי אהבת התורה העם והארץ. בבית הספר מושקע עמל רב בהקניית ערכים אלו לתלמידים. צוות בית הספר משקיע רבות בתכניות לימודים פדגוגיות איכותיות, יחד עם אוזן קשבת, חינוך פרטני וסיוע לכל תלמיד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר