אירוע טו"ב בשבט במקיף ו
אירוע טו"ב בשבט במקיף ו

הגננים של מקיף ו’

ילדי גן הילדים תורן שבשכונת אגמים לא זכו עדיין לעבודות גינון ופיתוח, אז תלמידי המקיף החדש בשכונת אגמים הפשילו שרוולים והקימו להם גינה

פורסם בתאריך: 1.2.19 14:30

     

בשבוע שעבר התקיים חג ט”ו בשבט, וביום הזה יצאו תלמידי מקיף עירוני ו’ החדש לנטיעות משותפות עם הגנים השכנים ועם תלמידי בית הספר היסודי נאות אשקלון.

“ילדי גן תורן א’ תורן ב’ נמצאים כמונו בשכונת אגמים החדשה, ועדיין לא זכו לביצוע עבודות גינון ופיתוח בשטחם”, סיפרו בבית הספר. “הפשלנו שרוולים, הגענו עם שתילים ומעדרים והתחלנו לחפור בורות ולשתול לאורך הגדר את השיחים הירוקים. ילדי הגן קיבלו אותנו בשירים בעודם יושבים לאורך שולחנות ערוכים לסדר ט”ו בשבט. ההתרגשות הייתה גדולה, והשיא היה נטיעות משותפות. בין הילדים של חטיבת הביניים ממקיף ו’ ובין ילדי הגנים נוצר חיבור מקסים שהתרחב גם למשחקים משותפים בחצר. תלמידי כיתות ז’ לא רצו לעזוב את הגן והילדים”.

אירועי ט"ו בשבט במקיף ו'

ביום חמישי יצאה כיתה אחרת מבית הספר אל בית הספר היסודי נאות אשקלון. תלמידים מכיתה א’ נהנו מפעילות משותפת בכיתה שהכינו הבוגרים. כל תלמיד הצטרף לילד מכיתה א’ ויחד יצרו שתילי אהבה, אושר ושמחה. לאחר מכן יצאו לנטיעות משותפות בחצר בית הספר ותייגו את השתילים ליצירות בכיתה.

“גם פה היה שיתוף פעולה בין הילדים ונוצרו קשרים נפלאים בין הבוגרים שלנו לילדי כיתה א'. בכוונתנו להמשיך את שיתוף הפעולה המעצים את כלל התלמידים ונותן תחושת של שייכות ומעורבות חברתית”, נמסר מבית הספר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר