כיתת לימוד. צילום: אלדד עובדיה
כיתת לימוד. צילום: אלדד עובדיה

יום המורה באשקלון: "הורה איים על סגנית ומורה לעיני תלמידים"

הסגנית והמורה הגישו תלונה במשטרה ויו"ר הסתדרות המורים באשקלון גינה את המעשה, "העלבת מורה היא עבירה פלילית", אמר

פורסם בתאריך: 29.11.18 21:05

     

היום מתקיים יום המורה, ביום הזה נוהגים לרכוש מתנות למורים בכדי להביע את ההערכה על העבודה שלה. אבל דווקא ביום זה התרחש אירוע שפגע בעובדי הוראה.

האירוע התרחש באחד מבתי הספר היסודיים בעיר, כאשר הורה, שנעשה בירור לבנו וקיבל מכתב על כך, "ההורה איים וצעק על מורה וסגנית, צעקותיו החרידו את השכונה, המורים והתלמידים היו המומים", מסר גורם בבית הספר.

גינה את המעשה. אייל חסאן. צילום: פבל

בוועד של בית הספר הוציאו הודעה להורים בה נכתב: "דווקא ביום המורה אנו עצובים… רובכם המכריע מעניק לנו רוח גבית ומבין שללא כבוד אין היתכנות לחינוך מיטבי. היום, הורה תקף מילולית ואיים על מורה וסגנית לעיני תלמידים. זו לא פעם ראשונה. מותר לכל הורה להעביר ביקורת מכובדת במשרד. ההורה חצה קו אדום.
הסגנית והמורה דיווחו למשטרה והן מגישות תלונה כעת. איך ייתכן שהורה יהלך אימים על עובדי הוראה?! מתי יבינו כולם שזו הדרך לפשיטת רגל מוסרית?! עצובים".

יו"ר הסתדרות המורים באשקלון, אייל חסאן, גינה את המעשה ואמר: "לצערנו הורים לא נוהגים בכבוד ולא מבינים שהעלבת מורה או גננת או מנהל הינה עבירה פלילית. רוב ההורים בבית הספר ובעיר נפלאים. יו"ר וועד ההורים גם גינה את הארוע. חייבים לכבד את עובדי ההוראה ועל כך אעמוד. לא פעם הזהרתי הורים משיימינג כנגד מורים. לא פעם מוטי סיבוני ואנוכי ליווינו עובדי הוראה למשטרה בגלל איומים כנגדם. בכוונתי לשוחח עם מפקד התחנה ולתת קדימות בכל מקרה שבו יעלבו בעובדי הוראה או יאיימו עליהם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר