מנהלת מקיף ד' שרה מצרפי עם תעודת הזכייה
מנהלת מקיף ד' שרה מצרפי עם תעודת הזכייה

מקיף ד': זכייה בפרס מסע ישראלי 2018

אחרי שורה של פרסים שקיבל בית הספר מקיף ד' מגיעה גם הזכייה החשובה בפרס "מסע ישראלי"

פורסם בתאריך: 18.10.18 11:15

     

בית הספר מקיף ד' התבשר על זכייה חשובה במיוחד: פרס מסע ישראלי ליזמות חינוכיות וחברתיות לשנת הלימודים תשע"ח – 2018.

זכייה בפרס "מסע ישראלי" מהווה נדבך חשוב ומשמעותי בפעילות החינוכית שעברו תלמידי כיתה י"ב בתכנית "המסע הישראלי", המתייחס למעגל "אני והקהילה" שמטרתו חיזור הרגישות של התלמידים כלפי הקהילה והכרת הפסיפס החברתי במדינה.

טיול מסע ישראלי. יח"צ

תלמידים במסע ישראלי. צילום: יח"צ

"ההתנסות במהלך המסע חשפה את התלמידים לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים וחיזקה את הרגישות כלפיה", נמסר מבית הספר. "המיזם עסק בשילוב תלמידי ביה"ס לחינוך מיוחד בבית ספרינו והתפרס לאורך כל שנת הלימודים, ולכן בחרנו לקרוא למיזם "חיבור מיוחד". תלמידי החינוך המיוחד היוו חלק מהווי בית הספר והיו שותפים לאירועים, לטקסים ולהצגות שהתקיימו בבית הספר. זאת בנוסף לפעילות אתגרית , ספורטיבית ואומנותית בהפעלת תלמידי שכבה י"ב. מיזם זה עורר את סקרנותם של התלמידים והגביר את המוטיבציה להירתם ולתרום מזמנם וממרצם לקהילת החינוך המיוחד. המיזם טיפח בקרב הבוגרים מנהיגות ערכית שהביאה לידי ביטוי את הייחודיות החינוכית בבית הספר והכינה אותם לאזרחות פעילה ודינמית בחברה הישראלית".

עוד מציינים בבית הספר כי פרס זה הוא עבורם המשך לפרסם אחרים שקיבל בית הספר במהלך השנה על עשייה חינוכית ערכית בבית הספר כגון: פרס החינוך על מעורבות חברתית, אזרחית ותרומה לקהילה מטעם "ארגון המורים" העל יסודי. וכן פרס מופ"ת בנושא "התקווה הישראלית" , וכמובן – פרס מטעם משרד החינוך לבית ספר מצטיין בתחום הערכי חינוכי.

"הזכייה האמיתית היא ההתחברות לערכי היסוד של האדם", מסרה מנהלת בית הסר שרה מצרפי. "אנחנו נמשיך להוביל ערכים בתחומי הדעת השונים כמו שנאמר: 'יפה לימוד שמביא לידי מעשה'".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר