דביר שפרן (מימין) בביקור של שר החינוך בבית הספר אתרוג. צילום: משרד החינוך
דביר שפרן (מימין) בביקור של שר החינוך בבית הספר אתרוג. צילום: משרד החינוך

ממ"ד ברנע: מנהל חדש יחליף את המנהלת שעזבה אחרי שנתיים

דביר שפרן, איש חינוך ומנהל מגבעת זאב, ינהל את בית הספר שרק בשנה שעברה הפך לתורני. המנהלת אורלי אוחיון פרשה לאחר שנתיים בתפקידה

פורסם בתאריך: 8.8.18 14:50

     

בית הספר ממ"ד ברנע, הפך לפני כשנה לבית ספר תורני צומח ובהתאם לכך הובא אליו מנהל חדש שמומחה בהקמת בתי ספר תורניים.

מדובר בדביר שפרן, איש חינוך שמגיע לאשקלון מגבעת זאב. שם ניהל שפרן את בית הספר ממ"ד "אתרוג", בית ספר תורני. הוא צפוי לעבור להתגורר באשקלון או בסביבתה יחד עם משפחתו. אביו של שפרן, הוא האחת הדמויות הידועות בציבור הדתי לאומי – הרב פרופ' יגאל שפרן, מומחה לרפואה והלכה, ואחיו הוא איש התקשורת קווה שפרן.

תלמידים בממ"ד ברנע. צילום: יח"צ

שמו של שפרן עלה לכותרות בשל הפרדה אותה הנהיג בבית הספר, בין היתר כאשר הורה על הפרדה בין תלמידים ואבות לבין תלמידות ואמהות בטקס חנוכה בשנת 2014, מהלך שמונע מאבות לצפות בבנותיהם מופיעות. שלוש שנים לאחר מכן התעוררה סערה נוספת בית הספר, כך על פי אתר "וואלה", לאחר שאסר על תלמידיו להשתתף בטקס זיכרון של המועצה מאחר ותלמידות כיתה ו' שרו בו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מאחורי הבאתו של שפרן מגבעת זאב לניהול באשקלון, עומדים גם הורים מבית הספר ברנע ששמו להם למטרה לסייע בקידום בית הספר כבית ספר תורני, ומסייעים ברישום תלמידים חדשים. "אין ספק שזו בשורה גדולה מאוד לחינוך בעיר, מדובר במנהל עם קבלות, שבתפקידו האחרון הוביל לפריחה בחינוך בבית הספר בגבעת זאב ומגיע מתוך שליחות כדי להמשיך את פריחת החינוך התורני באשקלון", אמר אביחי ביטון, ראש צוות החינוך של הקהילה התורנית ברנע, וממובילי פרויקט ההרשמה. "כולנו תקווה שהמשפחות התורניות בשכונה יצטרפו למהלך ונוכל לפתוח את שנת הלימודים עם רישום מלא ובהצלחה מרובה. יישר כוח לעיריית אשקלון, ליובל זוזט ולאנשי הבית היהודי בעיר שסייעו רבות במאמץ להביא מנהל ראוי שיצעיד בעז"ה את בית הספר קדימה".

דביר שפרן מחליף בתפקידו את המנהלת היוצאת אורלי אוחיון, אשת חינוך עם וותק של 25 שנה במערכת החינוך העירונית והמחוזית שפרשה מתפקידה כעבור שנתיים בלבד.

אורלי אוחיון

אורלי אוחיון

החל משנת הלימודים שעברה הפך בית הספר ממ"ד ברנע לבית ספר תורני צומח. בשלב הראשון, התגבור התורני כלל את כיתות א', שם למדו הבנים והבנות בהפרדה. הדבר בא כמענה למשפחות בשכונות הצפוניות שדרשו חינוך תורני וקיבלו מענה לכך רק בשכונות הדרומיות בבתי הספר: אסף מימון, נווה ציון ועוזיאל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר