גן ילדים. אילוסטרציה: אלירם משה
גן ילדים. אילוסטרציה: אלירם משה

תלמיד בגן ילדים תקף סייעת שנזקקה לטיפול רפואי

בעירייה מטפלים כעת במקרה. "מנהל החינוך בעיר בשיתוף פיקוח משרד החינוך מטפל בנושא בכל האפיקים המקצועיים והחינוכיים הנדרשים". ואולי זו עוד סיבה שבגינה נדרשות מצלמות רשת בגני הילדים

פורסם בתאריך: 22.6.18 13:16

     

השיח הציבורי עוסק כעת באלימות של גננות וסייעות נגד ילדים בגן. אלא שישנם גם מקרים הפוכים, שמקבלים פחות תשומת לב ובהם קורבנות האלימות הם דווקא הצוותים החינוכיים במוסדות החינוך.

אתמול זה קרה אפילו בגן ילדים בשכונת אפרידר באשקלון.

על אף גילו הרך של הילד ועל אף ניסיונה הרב של הסייעת בטיפול בילדים הוא הצליח להכות את הסייעת עד כדי כך שהיא נזקקה לאחר מכן לסור לקבלת טיפול רפואי.

גן ילדים. אילוסטרציה: אלירם משה

הוריו של הילד עודכנו בהתרחשות האירוע וכרגע נבדקת הדרך לטפל במקרה, בהתחשב בזה שמקרים כאלה בגני הילדים נחשבים נדירים.

בשל צנעת הפרט לא ניתן כעת לפרסם את שם הגן או כל פרט מזהה אחר. הודעה מיידית הועברה גם למפקחת גני הילדים בעיר כדי שתיכנס לפעולה מול הרשויות.

"הסתדרות המורים רואה בחומרה פגיעה בעובדי הוראה וכן בסייעות ובכל הגורמים העוסקים מלאכת החינוך" מסר יו"ר הסתדרות המורים באשקלון, אייל חסאן "במקום שאין מוגנות לעובדי הוראה ולסייעות לא תהיה מוגנות לילדים. הציבור חייב להבין זאת ואני מקווה שכולנו נתעשת ונמנע מצבים שכאלו בעתיד".

אייל חסאן. צילום: אורי קריספין

לאחרונה ארעו מספר מקרים שדווקא ילדים ופעוטות חסרי אונים נפלו קרבן לאלימות מצד גננות או סייעות בעיקר. בעקבות כך הורים קראו לאפשר בחוק או אפילו לחייב את מנהלות הגנים להתקין מצלמות שיתעדו בצורה שוטפת את הנעשה בגן ויאפשרו להורים לצפות במתרחש בכל רגע ורגע. במספר מקומות אף התקיימו הפגנות של הורים בנושא.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מקרה אלימות שהתגלה בעבר באשקלון בעזרת מצלמות אבטחה. אילוסטרציה

חסאן מתייחס גם לזאת. "הסתדרות המורים לא מוכנה להצבת מצלמות בגנים. ההורים חייבים מצד אחד לסמוך על עובדי ההוראה ומצד שני בכל מצב של תהיה או ספק לברר, להעיר ולדרוש תשובות בצורה מכבדת או מנומסת", מסר חסאן. "אין תקדים בעולם שמצלמים עובדי הוראה 24/6. יחד עם זאת יש לדרוש חינוך מיטבי ולהקפיד שמחנכי הדור יפעלו באחריות".

מעיריית אשקלון נמסר: "מפאת צנעת הפרט לא נוכל להתייחס רק נציין כי מנהל החינוך בעיר בשיתוף פיקוח משרד החינוך מטפל בנושא בכל האפיקים המקצועיים והחינוכיים הנדרשים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר