בית ספר אור החיים. צילום: פוטו יוסי את עוזי
בית ספר אור החיים. צילום: פוטו יוסי את עוזי

חינוך שוויוני: בי"ס אור החיים ייסגר

לאור העובדה ש-90% מתלמידי בית הספר הם ממוצא אתיופי החליט ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, על סגירת בית הספר, זאת על מנת לעודד השתלבות שלהם בבתי ספר אחרים ובקרב אוכלוסיות נוספות

פורסם בתאריך: 21.5.18 16:02

     

לאחר שנים שבהם עבר תפוח האדמה הלוהט הזה מאחד לשני, החליט ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, להנחות על סגירתו של בית הספר 'אור החיים' בשכונת 'שמשון'. ההחלטה התקבלה על רקע העובדה כי כ-90 אחוז מתלמידי בית הספר הינם יוצאי העדה האתיופית ובמטרה לאפשר חינוך שוויוני ולעודד אינטגרציה בין כלל ילדי העיר. כיום, לומדים בבית הספר 97 תלמידים בין הכיתות א'-ו' והוא משויך לזרם הממלכתי דתי.

מסיבת חנוכה באור החיים. צילום: אייל אסרף

מסיבת חנוכה באור החיים. צילום: אייל אסרף

כמו כן, נפגש גלאם עם הורי התלמידים והודיע להם על ההחלטה שקיבל וכי כבר בימים אלו, עובדים במינהל החינוך על שיבוצם של התלמידים במוסדות חינוך אחרים ברחבי העיר. משרד החינוך, אשר היה שותף מלא להחלטה, פועל גם הוא להעברתם של מנהלת בית הספר, מירי אסולין וצוות המורים.

"מדובר בהחלטה לא פשוטה", ראש העיר בפועל, תומר גלאם. "לסגור מוסד חינוכי שפועל למעלה מ-50 שנה זה לא דבר של מה בכך אבל טובת הילדים היא הדבר היחיד שעמד לנגד עיניי כשקיבלתי אותה. זאת גם הסיבה שהיה לי חשוב לפגוש את כלל ההורים ולהסביר להם את ההיגיון מאחורי ההחלטה הזאת – לחשוף את ילדיהם למגוון האפשרויות החינוכיות העומדות לרשותם בעיר ולהעניק להם חינוך שוויוני".

מנהלת בית הספר, מירי אסולין. צילום אייל אסרף

מנהלת בית הספר, מירי אסולין. צילום אייל אסרף

עוד הוסיף גלאם: "הבטחתי להורים גם שנעשה הכל על מנת שהמעבר שלהם לבית הספר החדש יהיה חלק ומוצלח כלל האפשר. אני סומך על מינהל החינוך שיעשה את עבודת השיבוץ בדרך המושכלת והמקצועית ביותר ומאחל לתלמידים שייהנו מכל רגע, ישכילו וימשיכו לשאוף גבוה, אנחנו כאן כדי לסייע להם להגשים את כל השאיפות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר