הלהקה הצבאית של חיל התותחנים בהופעה מול התלמידים. צילום: יח"צ

אורט הנרי רונסון: חיילים וקצינים מחיל התותחנים נפגשו עם תלמידים

יום מיוחד וערכי במיוחד נערך השבוע בבית הספר 'אורט הנרי רונסון' באשקלון לתלמידי כיתות י': אנשי חיל התותחנים הגיעו ליום מיוחד במסגרת מיזם לציון 70 שנה למדינה בסימן צה"ל והמדינה מאז ועד היום

פורסם בתאריך: 16.5.18 12:35

     

חיילים וקצינים בחיל התותחנים, בשילוב אנשי האגף החברתי בטחוני של משרד הביטחון הגיעו השבוע ליום מרתק ומעניין בבית הספר אורט הנרי רונסון באשקלון. במהלך היום נערכו סדנאות משותפות של חיילי גדוד 402 של התותחנים עם תלמידי בית הספר, הרצאות והסברים על תפקידו הלוחמים והלוחמות של החיל ועוד.

תלמידי הנרי רונסון ביום המיוחד. צילום: יח"צ

החיילים המפקדים ואנשי משרד הביטחון התרשמו עמוקות מתלמידי בית הספר,"אתם הנוער הטוב ביותר שיש היום", אמרו אנשי משרד הביטחון לתלמידים. גם קצין תותחנים ראשי תת אלוף אלון קלוס הודה לצוות בית הספר בניהולה של אורה גול ואמר לתלמידים, "אתם הבאים בתור לבצע את המשימות המורכבות של צה"ל. היום אתם יושבים כאן ומהר מאוד האחריות תהיה על כתפכם".

חיילי חיל התותחנים שהגיעו לשוחח עם התלמידים. צילום: יח"צ

צוות בית הספר הודה לאורחים על יום מאתגר ויוצא דופן. "בית הספר שם דגש על חינוך לשרות משמעותי בצה"ל ועל כך מעידים אחוזי הגיוס הגבוהים לצה"ל בקרב התלמידים" ציינה המנהלת אורה גול והוסיפה "חשוב לנו מאוד שהתלמידים יגיעו מוכנים, מלאי אמונה , חדורי מוטיבציה וכל אחד יתרום את חלקו לחברה ולמדינה. אנחנו שמחים תמיד לשתף פעולה עם צה"ל, לחבק את החיילים ולהוקיר את פועלם".

האודיטוריום בהנרי רונסון מלא מפה לפה. צילום: יח"צ

בית הספר רונסון מדורג דרך קבע כבעל אחוזי הגיוס מהגבוהים באשקלון, כמו גם באחוזים הגבוהים של תלמידים המסיימים את קורס הקצינים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר