יושבת מחר. הכניסה לבית הספר חמ"ד מצפה ימים

אלימות בחמ"ד 'מצפה ימים': ההורים ישביתו מחר את הלימודים

בוועד ההורים מדווחים כי מנהלת בית הספר ומורה הוכו על ידי תלמיד ונזקקו לטיפול רפואי. הלימודים בשעתיים הראשונות מחר יושבתו ויחלו רק בשעה 10.00

פורסם בתאריך: 6.3.18 16:13

     

האלימות נגד הצוות החינוכי בבתי הספר נמשכת. הפעם מגיעה האלימות לבית הספר היסודי דתי מצפה ימים הממוקם בשכונת ברנע.

הבוקר, במהלך קטטה בין תלמידים, כך על פי דיווח של ועד ההורים, הוכתה מנהלת בית הספר ומורה נוספת על ידי אחד התלמידים. השתיים נזקקו לטיפול רפואי והאירוע החמור זעזע את בית הספר כולו.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


נציגי וועד ההורים עודכנו על האירוע והחליטו לנקוט בצעד משמעותי ולהשבית מחר את הלימודים לשעתיים. הוועד הוציא לפני זמן קצר הודעה להורים בזו הלשון:

הורים יקרים, ועד ההורים המרכזי בחמ"ד מצפה ימים וצוות בית הספר עושים ויעשו הכל ליצור אוירה לימודית נאותה. לצערנו התרענו בעבר על אלימות קשה מצד ילד זה או אחר. היום נפל דבר. מנהלת בית הספר ומורה הוכו על ידי תלמיד ונזקקו לטיפול רפואי מיידי וזאת כי הגנו בגופם על תלמידי הכיתה ובנס ילדינו לא נפגעו. יחד עם סגניתי לוועד הגעתי לבית הספר נפגשתי עם עדנה מאגף החינוך והחלטנו – אסור לעבור לסדר היום. הבהרנו כי לא נהיה מוכנים לקבל שום אלימות מילולית או פיזית הפוגעת בביטחון ילדינו או בביטחון צוות ההוראה. במקום שאין מוגנות למורים לא תהיה מוגנות לילדים.
לפיכך, החלטנו להשבית מחר את הלימודים בשעתיים הראשונות. על כן מחר יגיעו התלמידים לבית הספר החל משעה 10:00.

על ההודעה חתומה יושבת ראש הוועד אפרת סקירה, אלא שלא כל ההורים בבית הספר תומכים בהחלטת ההשבתה ורבים מהם הגיבו בקבוצות הוואטסאפ הבית ספריות: "מדובר באלימות מצד תלמיד לפי מה שכתוב, האם זה הפיתרון?", כתב אחד ההורים ואילו הורה אחר כתב "השביתה בטוח לא תעזור, לדעתי זאת מחאה". אחת האמהות הגיבה וכתבה: "לא חושבת ששביתה תעזור, זה רק אות מחאה מצידם" ואמא אחרת כתבה "אני לא מצליחה להבין את ההתנהלות הזו. נכון יהיה לטפל נקודתי בתופעה, לא מדובר במשהו גורף בכל ביה"ס. לדעתי זה לא נכון לפעול ככה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר