מקיף ב': יום מעברים לתלמידי שכבה ו' מכל העיר

במקיף ב' נערך השבוע יריד שלא נראה כמותו בעיר אשקלון: כל תלמידי כיתות ו' מבתי הספר היסודיים הממלכתיים דתיים בעיר הוזמנו להפנינג של למידה וחוויה

פורסם בתאריך: 7.2.18 16:53

     

מה לא עושים כדי לקלוט תלמידים חדשים לשנת הלימודים הבאה. ביום שני השבוע הגיעו מאות תלמידי כיתות ו' מבתי ספר הדתיים ברחבי העיר למקיף ב' והשתתפו ביום מיוחד של סדנאות למידה וחוויה. את ההפנינג הובילה רכזת מעברים, הילה ויצמן שרתמה למבצע את כל הצוות החינוכי ואת מנהלי בתי הספר היסודיים.

האורחים הצעירים השתתפו במגוון של סדנאות למידה בתחומי מדעים, תקשורת , ספורט ואומנות, בהם יכלו לטעום ממגוון שיטות הלמידה הייחודיות הפועלות בבית החינוך במגמות השונות.

חושפים את בית הספר לתלמידים הפוטנציאליים.

נציגים מכתה י"ב שוחחו עם התלמידים, הציגו בפניהם את בית הספר וענו על שאלותיהם.

אוריאל עטיה, תלמיד י"ב: "מקיף ב' הוא כמו בית. המורים כאן הם ממש משפחה, המחנך הוא כמו אבא שלי!"

"בית הספר חרט על דגלו מצוינות ערכית ולימודית ומיצוי היכולת של כל תלמיד ותלמידה, וקידומם להצלחה" מסר השבוע מנהל המקיף, יניב עקיבא.

מקיף ב' או כפי שבשמו הרשמי יותר "בית החינוך אמי"ת" מנוהל על ידי רשת החינוך הארצי אמי"ת בנמצא בעיצומו של מהפכה לימודית. בשנה שעברה הגיעו תלמידי בית הספר ל80% זכאות לבגרות , עליה של כשמונה אחוזים משנת 2015 . בית הספר זכה להיכלל ברשימת בתי הספר הערכיים של משרד החינוך, על קידום התלמידים למצוינות ערכית ולימודית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר