ראש העירייה בפועל מבקר בגנים. צילום: תומר שונם הלוי

המרוץ אחרי הגן הטוב: החל הרישום לגני הילדים ולכיתות א'

תהליך הרישום, אפשרויות ההרשמה, טפסים ונהלים, תשובות לשאלות נפוצות ועוד ממתינים להורים באתר העירייה. בעוד שלושה שבועות ייסגר האתר ולא ניתן יהיה עוד לרשום דרכו

פורסם בתאריך: 17.1.18 08:00

     

למקומות היכון! אתר הרישום לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים תשע"ט באשקלון החל לפעול וכעת ניתן כבר לרשום את ילדי אשקלון לגנים. מדובר בהליך שבדרך כלל יוצר לקראת פתיחת שת הלימודים מציאות רוויית מאבקים ומלחמות בין ההורים מחלקת החינוך בעירייה, שכן לא תמיד יש נותר מקום בגן או בבית הספר המועדף על ההורים מבחינת איכות או קרבה לבית. הרישום יימשך שלושה שבועות בלבד עד ליום שלישי, 06.02.18 והוא יתאפשר באמצעות אתר האינטרנט העירוני בלבד.

בנוסף לרישום באמצעות אתר האינטרנט העירוני , לרשות ההורים הוצבו עמדות אינטרנט לתמיכה ושירות עצמי במרכזים הקהילתיים נווה דקלים, שפירא, נווה אילן, בית ווסק וברנע. עמדות ההרשמה הרבות שנפרסו ברחבי אשקלון יסייעו להורים לבצע את הליך ההרשמה קרוב למקום מגוריהם. שעות פתיחת המרכזים מפורטות באתר העירייה.

גלאם מבקר בצהרונים. צילום: תומר שונם הלוי

כמו כן, נקטו במנהל החינוך בדרך נוספת על מנת לשפר את חוויית הרישום לתושבים באמצעות שיתוף פעולה בין מחלקת הרישום במנהל החינוך לבין אגף השירות העירוני. כך, במהלך כל תקופת הרישום, יתוגברו המוקדים הטלפוניים וניתן יהיה לקבל תמיכה טכנית לסיוע ברישום ומענה לשאלות על ידי עובדים מקצועיים של מחלקת הרישום בטלפון 08-6792339.

"חודשים רבים של היערכות מגיעים לשיאם עם תחילת הרישום לשנת הלימודים" מסר ראש העירייה בפועל, עם פתיחת האתר לרישום "אני מאמין שבעזרת הנגשת המידע, הן באמצעות חוברת הרישום והן באמצעות אתר העירייה החדש, ההורים באשקלון ייהנו מחוויית רישום קלה, נעימה וידידותית. מדובר בהחלטה חשובה ומתפקידנו לעשות הכל על מנת שהם יקבלו אותה בצורה המושכלת והטובה ביותר".

אתר הרישום לגנים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר