תומר גלאם ומיריי אלטיט בטקס. צילום: פוטו יוסי את עוזי

נותנים כבוד למתנדבים: הוענקו אותות יקירי הנוער

בין 18 הזוכים גם שניים אשקלונים: מיכאל בר דב קיבל את אות יקיר הנוער והתלמיד נועם מסילתי קטף את תואר הפעיל המצטיין

פורסם בתאריך: 2.1.18 11:17

     

הטקס המחוזי להענקת אותות יקירי נוער ופעילים מצטיינים, נערך במרכז הקונגרסים שבמכללת אשקלון. בתואר הפעיל המצטיין זכה נועם מסילתי, תלמיד בית הספר 'אמנויות' באשקלון ומתנדב בתנועת הצופים. כמו כן, נבחרו 18 עוד יקירי הנוער מערים וישובים שונים במחוז הדרום.

בתואר יקיר הנוער של אשקלון זכה מיכאל בר דב, מתנדב בארגון 'רוטרי' ויו"ר פורום האתיקה של 'רוטרי' ישראל ומי ששימש כנשיא המועדון באשקלון. בר דב, עסק רוב ימיו בחינוך הבלתי פורמאלי ויצא בשליחות הסוכנות היהודית לדרום אפריקה כשליח עלייה. ליווה והעלה ארצה תלמידים וסטודנטים רבים; יזם את הפרויקט 'מכון רוטרי להעצמת מנהיגות צעירה', בדגש על מנהיגות אתית ערכית, אותו הוא גם מנהל בפועל בהתנדבות, ביד רמה ובאופן הראוי לכל שבח.

תומר גלאם ומיכאל בר דב. צילום: פוטו יוסי את עוזי

את מלאכת איתור היקירים עשו מיטב הנוער ברשויות, שחקרו ותיעדו את עשייתם של מי שעשו רבות למען הקהילה. מלאכת התחקיר, הכתיבה וההפקה היוו אתגר לא קל, אך מרתק. ועדה מחוזית לבחירת יקירי הנוער במחוז קיבלה לידיה את ההמלצות של הוועדות הרשותיות, והחליטה להעלות על נס את פועלם של הראויים ביותר לתואר 'יקיר הנוער במחוז'.

"תוכנית המעורבות החברתית ותעודת הבגרות החברתית שהיא הביטוי להערכת בני הנוער שלא על בסיס הישגי לימודי, אלא על ממדים חברתיים ערכיים, זוכה לתשבחות ולהערכה רבה. מחוז דרום הוביל את התוכנית וסחף אחריו את כל המחוזות. בסוף שנת תשע"ז זכו 7,755 מבין הבוגרים לקבל הכרה על עשייתם החברתית. הם מהווים 60% מכלל בוגרי מחזור תשע"ז. (באשקלון היו זכאים 77%). אנחנו גאים לראות פה היום את מיטב הנוער במחוז. אתם מהווים דוגמא ומודל לחיקוי לשאר בני הנוער ולחברה הישראלית כולה", אמר מפקח הרשות, מאיר מלכה.

תומר גלאם ונועם מסילתי. צילום: פוטו יוסי את עוזי

"אני שמח לראות כאן את מיטב בנינו ובנותינו ורואה חשיבות עליונה במעורבות החברתית וברוח ההתנדבות. נמצאים איתנו מתנדבים, בהם גם בני נוער שערך ההתנדבות והתרומה לקהילה מלווה אותם כבר מגיל צעיר. הם מקדישים מזמנם למען הזולת במסירות ובהתמדה הראויים להערכה" אמר ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "כממונה על הנוער בשמונה השנים האחרונות, תמיד ידעתי שהנוער שלנו איכותי ומוביל ברמה הארצית. קיבלנו לכך חותמת רשמית כשזכינו במקום הראשון בארץ בזכאות לתעודת בגרות חברתית. ועל כך אנו מברכים וגאים".

"מועצת הנוער של העיר אשקלון מעניקה מידי שנה את התואר 'יקיר הנוער', הניתן לאדם מבוגר שנבחר על ידי בני הנוער עצמם. בני הנוער עורכים שורה של פעולות מקדימות, שתפקידן לאתר את האדם המתאים לתואר. הם חוקרים, מתשאלים, אוספים מידע, עורכים תצפיות ומתחקים אחר מועמדים מומלצים שבמעשיהם ובפועלם מהווים דוגמא ומופת לאזרחות איכותית המעלה תרומה לסביבה ולקהילה" מסרה היום חברת מועצת העיר, מיריי אלטיט שממונה על החינוך הבלתי פורמאלי "מועצת הנוער החליטה כי השנה התואר יוענק למר מיכאל בר דב שעסק רוב ימיו בחינוך הבלתי פורמאלי. הבחירה בו ראויה לשבח, זו הזדמנות להודות לו על תרומתו הרבה ולאחל לו איכות חיים והמשך עשייה והצלחה. כמידי שנה מעניק מינהל הנוער תעודות הוקרה גם לנוער מתנדב מתוך כוונה להטמיע ערכים חינוכיים חברתיים של עשייה למען הקהילה. השנה נבחר נועם מסילתי מבית הספר 'אמנויות' ומתנדב בתנועת הנוער 'הצופים'. הנימוקים לקבלת האות פעיל מצטיין היו ברורים ומעוררי הערכה כאחד. ברכות חמות לכל בני הנוער על קבלת אותות ההוקרה. אתם מהווים לעיר גאווה רבה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר