תומר גלאם עם תלמידים במסע ישראלי. צילום: דוברות העירייה

'מסע ישראלי': כ-900 תלמידים מאשקלון סיימו את המסע

במהלך המסע חווים המשתתפים פעילויות אתגריות ותהליכים קבוצתיים המהווים חלק אינטגראלי מהמטרה החינוכית והערכית של המסע. ראש העירייה ביקר אותם במהלך המסע

פורסם בתאריך: 1.1.18 11:01

     

בשבוע שעבר יצאו כ-900 תלמידי שכבות יא' מאשקלון ל'מסע ישראלי' בן חמישה ימים ברחבי הארץ במטרה להעצים בקרבם את תחושת השייכות והמחויבות שלהם לעם ישראל ולארץ ישראל. השנה לראשונה השתתפו במסע גם תלמידי אמי"ת טכנולוגי בעיר.

גלאם מברך את התלמידים. צילום: דוברות העירייה

במהלך המסע חווים המשתתפים פעילויות אתגריות ותהליכים קבוצתיים המהווים חלק אינטגראלי מהמטרה החינוכית והערכית של המסע. על הציר הגיאוגרפי, כל מסע נע מקצוות הארץ דרך השפלה אל סיומו ושיאו בירושלים. בהתאמה הוגדר ציר רעיוני סביב מעגלים שונים, שהמשתתף עומד במרכזם ובוחן את הזדהותו ושייכותו לכל אחד ממעגלי חייו: מעגל אני ועצמי, מעגלי הקבוצה והחברה ומעגלי הלאום – עם, ארץ ומדינה.

"שמחתי לפגוש את בני הנוער המדהימים שלנו שיצאו ל'מסע ישראלי' – מסע ערכי, חינוכי וחווייתי להעצמת תחושת השייכות לעם, לארץ ולמדינת ישראל" מסר ראש העירייה הפועל, תומר גלאם שלא ויתר על ההשתתפות ונסע ביום חמישי האחרון כדי ללוות אותם במסע "היה שווה לנסוע היום לירושלים במיוחד בשבילם, לפגוש אותם ולאחל להם מסע מהנה, מרתק ומוצלח".

סלפי עם תלמידים. גלאם במסע ישראלי. צילום: תומר גלאם

"מדובר במסע ערכי חינוכי וחוויתי המלווה במפגש עם אנשי שיח, בסדרת דיונים מעמיקה ורלוונטית על מהותנו וזהותנו הייחודית כיהודים וכישראלים" אמרה חברת מועצת העיר, מיריי אלטיט שהתלוותה לגלאם ולתלמידים "אני רואה חשיבות עליונה בהידוק הממשק בין החינוך הפורמאלי לחינוך המשלים. קיומו של המסע הסתייע הודות לשיתוף הפעולה הפורה עם מנהלי בתי הספר, המחנכים והמורים".

סיום המסע לווה אמנם בתאונת דרכים קטלנית שבה היה מעורב אחד מהאוטובוסים, אך תאונה הזו לא הצליחה להעיב ולפגוע במסרים החשובים שספגו התלמידים במהלך המסע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר