משחק מוחות. בנט בשחמט עם תלמידים באשקלון. צילום: יוסי גינוסר

שר החינוך מקיים הבטחות: מיליונים לשיפוצים ושעות לימוד

לפני מספר חודשים סייר שר החינוך נפתלי בנט באשקלון. במהלך הסיור התחייב השר להקצות תקציבים לשיפוצי מוסדות חינוך ותגבור שעות לימוד. כעת, החלו במשרד החינוך לפרוע את ההתחייבויות

פורסם בתאריך: 18.12.17 15:44

     

במהלך הסיור שקיים שר החינוך נפתלי בנט באשקלון, בחודש יוני באשקלון הוא ביקר במספר בתי ספר כמו ישיבת צביה, מקיף א' ובית הספר נווה ציון. במהלך הסיור התחייב השר להקצות תקציבים לבתי ספר ישנים וכן לתגבר שעות לימוד באנגלית ומתמטיקה.

"אני רואה רשות שהיא רצינית ומתכוונת לקחת את המשאבים שאנו נותנים בשביל שיפור המצב. היא לא אומרת רק תנו לי אלא אומרת תנו לי ואני יודעת מה לעשות עם זה. מכיוון שהשתכנעתי שראש העיר והעירייה מחויבים לעניין הזה, אנחנו הולכים על זה בכל הכח", הוא אמר בתום הביקור.

בית הספר נווה ציון

בעירייה ציפו בכיליון עיניים לקיום ההבטחות ובימים האחרונים החלו לראות בעירייה את פירות הביקור. תקציב בסך של כ-750 אלף שקלים לשיפוץ בית הספר סיני וכן תקציב בגובה של כ-840 אלף ש"ח לשיפוץ בית הספר נווה ציון. כעת מה שנותר לעירייה הוא להתחיל בתכנון ולהוציא לפועל את מטרת התקציב.

כמו כן, משרד החינוך יתגבר את המקצועות שהשר בנט הצהיר כי הם בראש מעייניו: מתמטיקה ואנגלית. בתי הספר בעיר יזכו לתוספת של 300 שעות לחיזוק המקצועות הללו. גם האישור להפיכת בית הספר למדעים ל-12 שנתי התקבל.

השר בנט בישיבת צביה באשקלון. צילום: אייל אסרף

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר