משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה
משה אטיאס מכריז על ריצה לראשות העירייה

משה אטיאס: "אם לא הייתי מתמודד, הייתי תומך בתומר. ללא ספק"

משה אטיאס, שהתמודד לראשות העירייה, הלך עד הסוף גם כשראה שאין לו סיכוי לנצח, רק כי ביקש לעמוד במילה שלו. מנגד, הוא מרוצה מהכפלת הכוח בתמיכה הציבורית למועצה, ויש לו מסר לפעילים שהלכו איתו והאמינו בו

פורסם בתאריך: 15.11.18 11:30

     

חישובי המנדטים, הסכמי העודפים וקולות החיילים הם כמו סודות הקבלה. רבים מתקשים להבין את נבכיהם. כך למשל: בבחירות הקודמות לעיריית אשקלון קיבלה סיעתו של משה אטיאס כ-2,500 קולות ובסופו של דבר הוא זכה לשני מושבים במועצה. בבחירות האחרונות, לעומת זאת, השיג אטיאס יותר מפי שניים קולות ונשאר עם שני מושבים מסביב לשולחן המועצה.

משה אטיאס, מה חשבת כשראית את התוצאות?
“כמובן שכשראיתי את התוצאות לראשות הייתי מאוכזב מאוד. מהתוצאות למועצה הייתי מאוד מאושר. בחירות שעברו קיבלנו 2,500 קולות ועכשיו קיבלנו 5,400 שזה 3,000 קולות יותר. נכון שזה לא מתבטא ביותר מנדטים בגלל מערכת חישוב מטומטמת של משרד הפנים. אבל בהחלט מראה על הבעת אמון של הציבור בי והרצון של הציבור לראות אותי ממשיך בעשייה למען העיר אשקלון. בעניין הראשות ,אני גם חושב שהשגנו את המטרה שלנו. היום אין מישהו בעיר שלא מכיר את השם 'משה אטיאס'. עשינו קמפיין מדהים, ורמת החשיפה שלנו עלתה בעשרות אחוזים, כך שגם המטרה הזו הושגה. לסיכום, אני מרוצה מהתוצאה, ואני רוצה לומר תודה לתושבים שנתנו בי אמון. שוב מבטיח לא לאכזב”.

המועמד משה אטיאס בקלפי הבחירות 2018

"אני מאמין ביכולות שלי". אטיאס בקלפי הבחירות

האם חשבת שיש סיכוי לנצח?
“ידעתי שסיכויי אינם גדולים, אבל ידעתי שאני חייב לשים את עצמי שם כי אני מאמין ביכולות שלי להוביל את העיר, ולכן לא הסכמתי להסיר את המועמדות שלי”.


בחירות 2018:


לאורך כל מערכת הבחירות היו דיבורים על כך שאטיאס קרוב לחתום עם מועמד כזה או אחר. היום הוא אומר כי הוא לא מתחרט על כך שלא חבר ואף אומר כי לא חשב לעשות זאת כלל, “מהתחלה אמרתי שאני אלך עד הסוף, ולרגע לא פסקו השמועות. פעם אמרו שאני חובר לתומר, פעם לאיתמר, הייתה גם פעם אחת שאמרו שאני חובר לעייש. כנראה אנשים עדיין לא מבינים שאם יוצאת לי מילה מהפה, אני אקיים אותה ולא משנה מה. הלכתי עם האמת שלי, נשארתי נאמן לעקרונות שלי, ואני בטוח שבעתיד זה ישתלם. לצערי הרב, היום בפוליטיקה אין הרבה אנשים עם מילה, כולם מזגזגים מפה לשם, ואני שמח שאני משהו חריג בנוף הפוליטי באשקלון.

“אם היית נגיד שואל את השאלה אחרת: אם לא היית מתמודד לראשות העיר והולך רק למועצה, במי היית תומך? אז התשובה פה כמובן ברורה לכול, הייתי עם הולך עם תומר ללא שום ספק!”.

איזה תיקים אתה מתכוון לבקש במשא ומתן?
“אני רוצה לשמור על התיקים הקודמים שלי: צעירים ואירועים, ובשביל יוחאי יפרח את תיק החופים. בצעירים נשארו עוד דברים שהתחלתי בקדנציה הקודמת ועדיין לא סיימתי ואני רוצה לסיים. באירועים צריכה להיעשות מהפכה של ממש. ובחופים יוחאי עשה עבודה נהדרת, והוא חייב להמשיך עם התנופה בחופים. ארצה להוסיף אליי את יו”ר מינהלת הסכם הגג. העיר אשקלון הולכת לעבור מהפכה של ממש וצריך שם להיות עם יד על הדופק, ומישהו עם רקע הנדסי שבא לעבוד ולא לתת לעיר שלנו להיגרר למשהו שאנחנו לא רוצים. יורם שפר, שעשה עבודה נהדרת במינהל ההנדסה, לא נכנס הפעם, ויש לי צער גדול בעניין, אבל אשמח לקבל גם את תיק מינהל ההנדסה כדי להמשיך את המהפכה שהוא התחיל, כמובן אעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא כי יורם בהחלט אחד מחברי המועצה היותר משובחים שהיו לנו בעיר”.

תומר גלאם ומשה אטיאס

"הייתי הולך עם תומר. ללא שום ספק". תומר גלאם ומשה אטיאס

מה המסר שלך לפעילים שהאמינו בך והלכו איתך לאורך כל הדרך?
“קודם כול אני רוצה לומר לפעילים שלי תודה רבה. מה שהם עשו ונתנו למען ההצלחה שלנו זה היה מטורף. כולם עבדו בהתנדבות מהלב, אף אחד לא ביקש משהו, ואני מדבר איתך על מאות של אנשים. אני מבטיח לך שאת זה אין אצל אף אחד. לב כמו שיש לפעילים שלי אין לאף אחד, ועל כך אני רוצה לומר להם תודה. אני אשאר בקשר עם כולם, מבטיח לא לאכזב ורוצה לומר להם שבלעדיהם לא היינו מצליחים לעולם. אנשים שם ביום הבחירות התייצבו מחוץ לקלפיות משעה 6:30 בבוקר עד אחרי הספירה של הקולות ברציפות, שזה היה בערך 1:00 בלילה. אין דברים כמוהם, ואני אוהב אותם מאוד!”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




האם תתמודד שוב בבחירות הבאות?
“למען האמת בעיניי זה לא הזמן לשאול את השאלה הזו. כרגע כל העיר צריכה להתגייס בכדי שגלאם יצליח ולהיות מונעים מהרצון הזה בלבד. מה שעומד ותמיד יעמוד לנגד עיניי הוא טובת העיר בלבד, כל שיקול אחר כרגע יכול להזיק לתומר, ובעקיפין גם לעיר כמובן”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר