מיכל ברעם. צילום: מתן נעים
מיכל ברעם. צילום: מתן נעים

הכר את המועמד: מיכל ברעם – צעירי אשקלון

במדור "הכר את המועמד" נציג בפניכם את המועמדים למועצה והם יציגו את משנתם. הפעם עם מיכל ברעם מספר 5 ברשימת צעירי אשקלון

פורסם בתאריך: 29.10.18 15:26

     

מיכל ברעם, מספר 5 ברשימת "צעירי אשקלון"

תספרי קצת על עצמך.
"אני בת 42 חיה בזוגיות עם אב בנותי. רעות בת 5 וחצי ושירי בת 3 וחצי. גדלתי באשקלון, חצי מהילדות ביליתי במשתלה של סבא שלי, משתלת חזקיה באזור התעשייה. בניתי הפעלתי ולימדתי תוכנית חינוכית עם בעלי חיים ובעקבותיה פתחתי את עמותת sos חיות בעיר ששינתה את המצב של הכלבים וחתולים פה. חליתי ועשיתי הפסקה מהכל. כיום אני מלמדת מדיטציות, וכאמא מובילה מהלכים להבאת חדשנות חינוכית לעיר".


במתחם הבחירות של "כאן דרום" כבר ביקרתם?
לחצו כאן לכל החדשות וכל העדכונים הכי חמים!


למה החלטת להצטרף לפוליטיקה?
"בעקבות פוסט שכתבתי על הקמת בית ספר דמוקרטי לעיר הצטרפו אלי מאות הורים ואנשי חינוך למהלך. אט אט התחלתי ללמוד על מה חסר להורים פה, על ההתעלמות מפעוטות והורים צעירים בשיקולים העירוניים. מגני משחקים לא מתאימים ועד חוגים לנשים לפני ואחרי לידה. ואחרי ניסיונות כושלים לשנות מבחוץ לא יכולתי לעמוד בצד בלי לנסות לשנות מבפנים".

צעירי אשקלון: יוחאי יפרח, בן עמי, מיכל ברעם, משה אטיאס

צעירי אשקלון: יוחאי יפרח,ויקטור בן עמי, מיכל ברעם, משה אטיאס

למה דווקא במפלגה הזו? 
"אני לא פוליטיקאית ולא מתיימרת להיות, רוצה פשוט לדאוג שיהיה לבנות שלי עיר שכיף לגדול בה. כשהתחיל המרתון לרשות מאוד התלבטתי אם לתת לגורל לעשות את שלו ולקוות שהתושבים יבחרו נכון או לקחת עמדה ולהוביל דרך חדשה. שניים מהמתמודדים , לצערי, כבר הראו לי בדרכים שונות שהם נגד מהלך פתיחת הדמוקרטי. לכן הבנתי שאם לא יהיה שינוי או דרישה פוליטית זה פשוט לא יקרה. עשרות הורים שהיו שותפים למהלך שלי כבר עזבו את העיר כי חיפשו חינוך שונה, מבינה אותם לחלוטין אבל אני לעומתם לא מוכנה לוותר בכזאת קלות על העיר שלי. הצוות של צעירי אשקלון היו בית שהתאים לי מבחינת דרך העבודה הממוקדת ודרך ההסתכלות שלהם לעתיד. הצירוף של ויקטור ואפרת היה מבחינתי מה שאישר לי שזה המקום שלי. כולם הורים כמוני שרואים את טובת הילד והעיר. אנחנו פועלים כצוות מגובש בדרך ליעדים שלנו וכולי אמונה שנוכל לעשות שינוי של פני העיר לקהילתית יותר ושרואה את התושב במרכז".

מה הדבר הראשון שתטפלי בו אם תיבחרי?
"יש שני מהלכים שאני לא אוותר עליהם. הקמת בית ספר דמוקרטי ומרכז הורות שיתן מענה להורים צעירים והורים בכלל. חוץ מזה כל מהלך שיוביל את העיר שלנו לחיבור וקהילה אשמח להיות בו חלק, מאמינה גדולה בשיתופי פעולה ומפרגנת לעשיה לטובת התושב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במי את תומכת לראשות העירייה?
"תומכת במשה אטיאס שמוביל את המפלגה של צעירי אשקלון. הוא עומד מבחינתי יותר מכולם באמות המידה שלי לנציג ציבור. ישר, ניסיון, יעדים ברורים, קשוב, אוטודידקט ולב טוב. אמנם הוא צעיר המתמודדים אבל בזכות זה הוא מביא רוח רעננה לתוך מערך בחירות כבד ונותן מקום לכל אלו שמחפשים נציגים אמיתיים שלהם ולא פוליטיקאים ממולחים עם אינטרסים אישיים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר