תושבות תומכות בברק חדריאן. צילום: אלי חביב

מגדל: חדריאן פתח את מטה הבחירות של תנועת 'יוזמה'

פעיל הציבור הצעיר שעתיד להיות הפנים החדשות במועצה פתח את מטה הבחירות שלו. הגיעו בכירים במערכת הפוליטית הגיעו לברך. "אנחנו כאן לפעול שכל זה יקרה, להוציא את התכניות האלו מהמגירה ולהפוך אותן למציאות!" הכריז

פורסם בתאריך: 4.9.18 13:16

     

מועד הבחירות מתקרב ועוד ועוד מטות בחירות נפתחים. השבוע פתחה תנועת 'יוזמה' בראשותו של פעיל הציבור ברק חדריאן את מטה הבחירות שלה. לאירוע הפתיחה החגיגי הגיעו עשרות תושבים, חברי כנסת ואישי ציבור רבים, ובניהם: חבר הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני), ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, המועמד לראשות העיר משה אטיאס, ראש העיר לשעבר אלי דיין, חברי מועצת העיר אפי מור, הרב יעקב אביטן ,יוחאי יפרח ורבים אחרים.

חדריאן עם גלאם וח"כ חסון. צילום: אלי חביב

מי שכאמור כיבד את האירוע בנוכחותו הוא חבר הכנסת, יואל חסון ממפלגת 'המחנה הציוני'. "ברק הינו דוגמה ומופת לאדם צעיר השואף להשפיע ולשנות. אני מכיר את ברק המון שנים מהפוליטיקה הארצית ומהפעילות שלנו בממשלה ובכנסת. לא היה רגע אחד שברק לא אומר משהו על אשקלון, נלחם על אשקלון ומבקש שאפעל מהכנסת לטובת העיר" אמר בטקס חבר הכנסת חסון "ברק הוא האדם הנכון להוביל לתנופה ושגשוג מבלי שצעירים יעזבו את העיר. הוא מאמין באשקלון ורוצה להילחם עליה, אני מאחל לו בהצלחה ובטוח שיהיה חבר מועצה מצוין!"

יואל חסון ברק חדריאן יוזמה. צילום: אלי חביב

בטוח שיהיה חבר מועצה מצוין. חסון בטקס. צילום: אלי חביב

גם ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם שמתמודד אף הוא לראשות העיר ועומד בראש רשימה משלו הגיע לטקס פתיחת המטה. "תסב כבוד גדול מאוד למועצה שאנשים כמוך יהיו סביב השולחן במועצה ובקבלת החלטות. ואני אומר את זה מהלב אל החוץ" אמר גלאם בטקס.

עשרות מאנשי המטה של יוזמה. צילום: אלי חביב

מי שנשא את הנאום המרכזי כמובן היה ברק בעצמו שהקים את הרשימה ושמוביל אותה בימים אלה לקבלת אמון הציבור וייצוגו בקדנציה הבאה במועצת העיר. "אני רוצה להיות חבר מועצת העיר אשקלון ולשרת בזכות גדולה את הציבור בעיר שבה נולדתי וגדלתי. לפני כחודשיים יצאנו לדרך, היום היא רצינית, משמעותית, עם תוכן ועומק שהציבור מזדהה איתו" אמר חדריאן בהתרגשות והוסיף "אני רואה חשיבות רבה בהעזה שנבחרי ציבור מוכרחים לגלות. אנחנו לא נהייה מוכנים יותר לסטטיות ולקיבעון. אנחנו נהייה הגוף שדוחף וגורם לגלגלי המערכת לנוע קדימה!"

"אנחנו לא נהייה מוכנים יותר לסטטיות ולקיבעון" חדריאן עם בשורה אחרת. צילום: אלי חביב

לדברי חדריאן פתיחת מטה הבחירות בשכונת מגדל אינה במקרה, המדרחוב של אשקלון, המקום בו רבים ראו כסמל, כלב הפועם של העיר נדם לדבריו. "אנחנו נקדם את האזור ונעניק לו את הבמה הראויה עם מתחמי עבודה משותפים, פארקים, יריד אמנים, מבנים לשימור ועוד" המשיך חדריאן להסביר "יש לי חלומות לאשקלון, הגיע הזמן שתושבי העיר יוכלו לעבוד קרוב ולחסוך את הנסיעות למרכז. אין שום סיבה שלא תוקם באשקלון תעשיית היי טק משגשגת. לצעירי העיר תהייה כתובת וליווי עם מרכז צעירים פורח שייתן מענה לכלל הצרכים של ייעוץ, הכוונה, בלימודים ובקריירה וברכישת דירה. לתושבי העיר מגיע תחנה מרכזית חדשה, מקורה ומודרנית כיאה לעיר של 150 אלף תושבים. אנחנו כאן לפעול שכל זה יקרה, להוציא את התכניות האלו מהמגירה ולהפוך אותן למציאות!"

חדריאן יוזמה

קביעת מזוזה עם הרב יעקב אביטן. צילום: אלי חביב

דמות נוספת שהגיעה לברך ולתמוך בחדריאן בדרכו החדשה הוא רו"ח שבתאי בירן. "צריך לעודד משכילים ואקדמאים שרוצים לתרום לעיר וברק הוא מזן אחר, נשמה טהורה ואין לו כוונות אחרות של פוליטיקאים משופשפים" אמר בירן "אני מכיר אותו שנים רבות, הוא מחפש מהנשמה לתת לעיר ואני חושב שמגיע לו להיות חבר מועצת העיר ואנחנו נעזור לו כדי שיעזור לעיר ולתושביה".

"שמגיע לברק להיות חבר מועצת העיר ואנחנו נעזור לו". רו"ח שבתי בירן. צילום: אלי חביב

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר