ינון ג'יבלי
ינון ג'יבלי

"הורים למען אשקלון": ינון ג'יבלי הכריז על ריצה למועצת העיר

ג'יבלי שכיהן במשך כעשור בתפקיד יו"ר ועד ההורים העירוני, הודיע היום כי יתמודד למועצת העיר במסגרת רשימה שנושאת את דגל ההורים בחינוך

פורסם בתאריך: 2.9.18 11:11

     

רק לפני כחודש הפך ינון ג'יבלי, לסבא אבל מסתבר שהוא לא שוכח מה זה להיות אבא לתלמיד בבית ספר ולכן החליט להכירז דווקא, היום בפתיחת שנת הלימודים על התמודדותו למועצת העיר בראשות רשימת "הורים למען אשקלון".

"החלטתי לקחת חלק פעיל ולהנהיג את תנועת 'הורים למען אשקלון' בשביל להיות קול צלול וחלק עבור ההורים בעיר, על מנת לאפשר לנו ההורים בעיר להשפיע במקום בו מתקבלות החלטות – במועצת העיר", מסר ג'יבלי. "אנו חייבים לגרום לשינוי! ובכך לשפר, לייעל ולטייב את הנושאים הקשורים לעתיד ילדינו ולהוביל לאיכות ומצויינות בחינוך ובכל שאר התחומים".

כנסו למתחם הבחירות של "כאן דרום" אשקלון ותתעדכנו!

ג'יבלי פעיל ציבור שפעילותו הציבורית כוללת חברות בוועד ההורים העירוני במשך 15 שנה, ויו"ר ועדת ההורים העירוני כ- 10 שנים, חבר צוות ארגון "בכוח לעובדים" כשנתיים, ויו"ר ועד אגד תעבורה כ-4 שנים, במהלכן שימש גם כסגן יו"ר ועד אגד תעבורה הארצי. הוא נולד וגדל באשקלון, נשוי למירי, אב לארבעה ילדים וכאמור, סבא טרי לנכד בן חודש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"איני שוכח מהיכן באתי, ואני מכיר את הבעיות איתן מתמודדים תושבי העיר באופן יום יומי" מסר עוד ג'יבלי. "אני מבקש מכם היום, לתת לי את קולכם ואמונכם, על מנת שאוכל להמשיך ולשרת אתכם נאמנה, כפי שעשיתי ב-15 השנים האחרונות. הורים, אני מזמין אתכם להתאחד ולהצטרף יחד למען עתיד ילדינו. קבוצת 'הורים למען אשקלון', לא מתעסקים בפוליטיקה ובאג'נדות למען טובות אישיות, נמאס לנו מהבטחות שווא, אנחנו נהיה הקול השפוי עבור כל ההורים בעיר, תנו לנו לפעול עבורכם בתוך המועצה, למען פיתוח וקידום ילדנו, הורים למען אשקלון, דואגים לעתיד ילדינו. כי לילדי אשקלון מגיע יותר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר